Premis Baldiri Reixac

Llengua, arts i educació

Arts i educació, el binomi transformador

Els premis Baldiri són guardons anuals que, des de fa 44 anys, impulsen i reconeixen projectes educatius que donen resposta als reptes de l’educació del segle XXI des de les arts, la cultura i la llengua catalana, involucrant el màxim d’agents de la comunitat educativa per construir una escola oberta, inclusiva i innovadora. Arts, cultura i llengua catalana per transformar l’educació!

//// Terminis

Període d'inscripció

Del 10 de gener
al 28 de febrer del 2022

(Bases dels premis encara no disponibles)

//// Dotació

37.000 € en tres categories

Premi Baldiri Escola

8 premis de 3.000 € a projectes educatius singulars que aportin solucions i respostes concretes als reptes actuals, i que, alhora, situïn la cultura, la llengua i la creativitat com a eixos vertebradors d’aquest projecte de transformació.

Premi Baldiri Experiències

20 premis de 500 € a experiències d’aprenentatge en grup dins i fora de l’aula que responguin de forma innovadora i a través dels llenguatges artístics i creatius a les necessitats dels infants i joves, i als reptes educatius actuals, d’una manera especial aquells que s’insereixin en el context de l’actual crisi sanitària provocada per la Covid-19.

Premi Joan Triadú

1 premi de 3.000 € a un centre educatiu que hagi excel·lit en l’ensenyament i l’ús del català com a llengua vehicular i de cohesió social.
//// Entrevista escola guanyadora
//// Candidatures

Sou una escola transformadora?

Qui s'hi pot presentar?

Escoles, zones escolars rurals (ZER), instituts, llars d’infants, centres de formació d’adults, escoles de música, d’art o d’arts escèniques, i escoles d’educació especial.

Requisits

Al Premi Baldiri Escola no s'hi podrà presentar un centre educatiu que ja hagi estat guardonat en una de les dues últimes edicions.
//// Lliurament d'Els Baldiri 2020
//// Guanyadors Premis Baldiri Reixac 2020-21

Coneix els guanyadors d'Els Baldiri 2020-21!

Descobreix les millors escoles, connexions art-educació i experiències d’aula que transformen l’educacio amb propostes creatives i innovadores mitjançant les arts i la cultura.

//// Més informació

Vols rebre les novetats de les convocatòries?

Deixa’ns les teves dades i t’informarem de l’obertura del període d’inscripcions i d’altres notícies sobre les convocatòries dels premis i programes d’impuls cultural de la Fundació.

//// Notícies

/Fundació Carulla

La cultura és la resposta. Descobreix totes les convocatòries d’aquest any!

/Mutare

Nou Quadern mū: “Cultura contra l’emergència emocional”

/Mutare

Mutare ha tornat amb força per fer front a l’emergència emocional