La Nadala

//// La Nadala

Felicita el Nadal amb cultura i fes possible els Baldiri

Col·labora-hi!
La Nadala és la publicació cultural amb la qual la Fundació Carulla felicita les festes nadalenques. A través d'ella, rebem aportacions econòmiques que destinem íntegrament als Premis Baldiri Reixac.

La Nadala és la nostra eina de micromecenatge i, gràcies a les donacions de persones com tu, cada any podem destinar més de 100.000 € a fer realitat projectes culturals als centres educatius amb la llengua catalana com a pilar de cohesió.

Fins al moment hem reconegut: 20.350 alumnes, 510 escoles i més de 302 mestres i professors.

Col·labora amb la Nadala i fes possible la transformació educativa des de la cultura!
//// La Nadala 2019

La Nadala 2019: la cultura transforma el carrer

Amb La Nadala 2019 iniciem una nova etapa en què analitzem el paper transformador de la cultura al nostre país. Aquest any analitzem com la cultura transforma i dona vida a l'espai públic. I ho fem estrenant un disseny modern i exclusiu i recuperant la postal com a element de felicitació. T'encantarà!
Invitació a la presentació de la Nadala 2019.

"T’animo a formar part de la comunitat de la Nadala, un projecte cultural i artístic exclusiu que fa possible els Baldiri."

Nicolau Brossa, president de la Fundació Carulla