La Nadala

//// La Nadala

Molt més que una publicació cultural: una comunitat de transformadors!

La Nadala és la nostra publicació cultural, que recull les principals fites culturals que han transformat la nostra societat.

I, alhora, és la nostra eina de micromecenatge per fer possible projectes culturals als centres educatius, mitjançat els Premis Baldiri Reixac.

Col·labora amb la Nadala i fes que la cultura sigui un dret per a tots els infants.

//// La Nadala 2019

La Nadala 2019: la cultura transforma el carrer

Amb La Nadala 2019 iniciem una nova etapa en què analitzem el paper transformador de la cultura al nostre país. Aquest any analitzem com la cultura transforma i dona vida a l’espai públic. I ho fem estrenant un disseny modern i exclusiu i recuperant la postal com a element de felicitació. T’encantarà!

Nadala 2019.
Consulta el catàleg

"T’animo a formar part de la comunitat de la Nadala, un projecte cultural i artístic exclusiu que fa possible els Baldiri."

Nicolau Brossa, president de la Fundació Carulla