La Nadala

//// La Nadala 2021

La cultura transforma el món rural

Vols llegir una selecció de La Nadala 2021?

Descarrega’t una selecció gratuïta de 6 articles de La Nadala 2021 i descobreix com la cultura i les arts estan transformant el món rural.

//// La Nadala 2021

Com estan transformant la cultura i les arts el medi rural?

La Nadala és la publicació cultural amb la qual la Fundació Carulla felicitem les festes nadalenques.

Aquest any analitzem com la cultura i els llenguatges artístics són motors de canvi en el món rural. I ho fem a través d’experiències, testimonis, il·lustracions i obres literàries, amb textos de Màrius Serra, Jordi Nopca o Josep Maria Ganyet, entre d’altres.

Perquè, més enllà de l’àmbit metropolità barceloní i de les grans ciutats catalanes, la Catalunya dels pobles petits és una realitat cultural ben viva.

No te la perdis!

Saber-ne més

Aconsegueix La Nadala completa en paper

Compra ara “La Nadala 2021. La cultura transforma el món rural” per només 10 € i te l’enviarem a casa.
Compra la Nadala aquí

Catàleg de Nadales

La Nadala és la publicació cultural que recull les principals fites culturals que han transformat la nostra societat. Descobreix el temes de totes les edicions de La Nadala des del 1967 accedint al nostre catàleg.