Qui som?

Som un espai de memòria, reflexió i transformació. A partir de la cultura, les arts i l’educació, volem estimular una societat cohesionada i amb esperit crític.

Generem xarxa, fomentem la cocreació i l’intercanvi, estimulem la creativitat.

En definitiva, creem les condicions per construir projectes culturals transformadors que imaginin futurs més sostenibles. I ho fem des d’una mirada local i posant de relleu el món rural.

La cultura transforma i ens transforma.

//// La cultura transforma i ens transforma

Perquè SOM, fem; i perquè FEM, TRANSFORMEM.

Què fem?

Cultura i transformació de la societat

El Premi Lluís Carulla impulsa l’emprenedoria cultural per accelerar i fer possible idees i projectes culturals transformadors.

Els Premis Francesc Candel vetllen per la integració, la inclusió i la cohesió social.

Cultura i transformació educativa

Els Baldiri reconeixen i impulsen la cultura, les arts i la llengua com a eines transformadores en el sector educatiu. Perquè la cultura transforma l’educació, l’educació transforma les persones i les persones transformem el món.

Els Premis d’Educació en el Lleure reconeixen i impulsen la capacitat d’esplais i caus per educar des del joc, l’art i la cultura.

Cultura i sostenibilitat

El Museu de la Vida Rural és un nou espai cultural del país, un punt de trobada del passat d’on venim i el futur que volem esdevenir. És un triple espai de memòria, reflexió i transformació i, sobretot, un referent en ecologia cultural i educació per a la sostenibilitat, d’on sorgeixen projectes que transformaran el futur.

Cultura i clàssics

L'Editorial Barcino és el segell editorial de la Fundació Carulla, el referent en la recuperació i difusió dels clàssics catalans, dins i fora de les nostres fronteres. És un llegat imprescindible per reconèixer-nos com a col·lectiu. Per ser contemporanis, hem de ser molt clàssics.

Mutare

Mutare és el programa transversal de la Fundació Carulla, un espai de diàleg, reflexió i acció sobre el poder transformador de la cultura en la societat. És l’espai propi dels transformadors, que connecta, fa xarxa, genera coneixement i recursos cocreats per impulsar projectes culturals que transformin i millorin la vida de les persones.