Beques Gent del barri

Impuls a la creació artística comunitària al Poblenou

//// Beques artístiques

La cultura comença al barri!

Beca Gent del barri – FOTOGRAFIA
Beca Gent del barri – ARTS ESCÈNIQUES

Convocatòria oberta fins al 20 de maig!

DESCARREGA LES BASES

Arriba la primera edició de les beques Gent del barri de creació artística comunitària al Poblenou de Barcelona.

Volem promoure la creació i exhibició de dos projectes culturals amb la participació de les veïnes i veïns del Poblenou per posar en valor la riquesa del seu teixit social i contribuir a la cohesió social d’aquest barri barceloní mitjançant la cultura i les arts.

Convoquem dues beques:

En aliança amb:

//// Categories
  • Beques Gent del Barri - Fotografía
    Beca Gent del Barri - Fotografia

1 beca de 4.000 € per crear una instal·lació fotogràfica que s’exhibirà a la façana de la nova seu de la Fundació Carulla al Poblenou.

En col·laboració amb l’Associació de Veïnes i Veïns del Poblenou.

Informació i inscripcions
  • Beca Gent del Barri - Arts Escèniques

1 beca de 5.000 € per crear i exhibir un espectacle escènic a la terrassa de la nova seu de la Fundació Carulla al Poblenou.

En col·laboració amb el Festival Escena Poblenou.

Informació i inscripcions
//// Terminis

Convocatòria oberta

Del 25 d’abril al 20 de maig

DESCARREGA LES BASES
//// Candidatures

Què busquem?

Creadors i creadores amb una experiència mínima de tres anys que duguin a terme un projecte cultural transformador que es vinculi amb el teixit social i cultural del barri del Poblenou de Barcelona. Les creacions hauran de ser inèdites i hauran d’incorporar persones i entitats del barri en el procés de creació i exhibició.

Qui s'hi pot presentar?

Les persones físiques o jurídiques amb residència a Catalunya, que podran desenvolupar el projecte de forma individual o col·lectiva.

Compromisos dels guanyadors

• Coordinació amb les organitzacions col·laboradores.
• Predisposició a utilitzar els espais que ofereix la Fundació Carulla al seu equipament durant el procés de creació.
• Regulació de la propietat intel·lectual de la creació.
• Elaboració de la memòria final.
• Participació en la comunitat Mutare de la Fundació Carulla.
• La sol·licitud de la beca, l’exhibició i la memòria han de ser en català.

Abonament de la beca

L’aportació de la Fundació Carulla es farà efectiva en dos pagaments: un 70% a l’inici del projecte, i un 30% a l’entrega de la memòria.
//// Contacte

On ens pots trobar?

Si durant la convocatòria tens dubtes, ens podràs localitzar al correu electrònic beques@fundaciocarulla.cat

//// Més informació

Vols rebre les novetats de la Fundació Carulla?

Deixa’ns les teves dades i t’informarem sobre les diferents convocatòries i activitats de la Fundació Carulla.

//// Notícies

/Mutare

Mutare Territori Terrassa: els superpoders dels joves i la cultura

Més informació
Spica, guanyador de la competició Catalunya Freestyle.
/Premi Lluís Carulla

El rap en català de Catalunya Freestyle fa història

Més informació
Gemma Carbó, directora del Museu Terra (esquerra) i Marta Esteve, directora general de la Fundació Carulla (dreta)