Beques Gent del barri

Impuls a la creació artística comunitària al Poblenou

//// Beques artístiques

La cultura comença al barri!

Beca Gent del barri – FOTOGRAFIA
Beca Gent del barri – ARTS ESCÈNIQUES

Convocatòria tancada

Arriba la primera edició de les beques Gent del barri de creació artística comunitària al Poblenou de Barcelona.

Volem promoure la creació i exhibició de dos projectes culturals amb la participació de les veïnes i veïns del Poblenou per posar en valor la riquesa del seu teixit social i contribuir a la cohesió social d’aquest barri barceloní mitjançant la cultura i les arts.

Convoquem dues beques:

En aliança amb:

//// Categories
  • Beques Gent del Barri - Fotografía
    Beca Gent del Barri - Fotografia

1 beca de 4.000 € per crear una instal·lació fotogràfica que s’exhibirà a la façana de la nova seu de la Fundació Carulla al Poblenou.

En col·laboració amb l’Associació de Veïnes i Veïns del Poblenou.

• Beca Gent del Barri - Arts Escèniques

1 beca de 5.000 € per crear i exhibir un espectacle escènic a la terrassa de la nova seu de la Fundació Carulla al Poblenou.

En col·laboració amb el Festival Escena Poblenou.

//// Candidatures

Què busquem?

Creadors i creadores amb una experiència mínima de tres anys que duguin a terme un projecte cultural transformador que es vinculi amb el teixit social i cultural del barri del Poblenou de Barcelona. Les creacions hauran de ser inèdites i hauran d’incorporar persones i entitats del barri en el procés de creació i exhibició.

Qui s'hi pot presentar?

Les persones físiques o jurídiques amb residència a Catalunya, que podran desenvolupar el projecte de forma individual o col·lectiva.

Compromisos dels guanyadors

• Coordinació amb les organitzacions col·laboradores.
• Predisposició a utilitzar els espais que ofereix la Fundació Carulla al seu equipament durant el procés de creació.
• Regulació de la propietat intel·lectual de la creació.
• Elaboració de la memòria final.
• Participació en la comunitat Mutare de la Fundació Carulla.
• La sol·licitud de la beca, l’exhibició i la memòria han de ser en català.

Abonament de la beca

L’aportació de la Fundació Carulla es farà efectiva en dos pagaments: un 70% a l’inici del projecte, i un 30% a l’entrega de la memòria.
//// Més informació

Vols rebre les novetats de la Fundació Carulla?

Deixa’ns les teves dades i t’informarem sobre les diferents convocatòries i activitats de la Fundació Carulla.

//// Notícies

/Cultura i societat

Premis Embrió 2024: La creativitat digital en català es fa protagonista

/Mutare

Mutare Territori Terrassa: els superpoders dels joves i la cultura

Spica, guanyador de la competició Catalunya Freestyle.
/Premi Lluís Carulla

El rap en català de Catalunya Freestyle fa història