La plenària mutare

Connectar per transformar

La plenària Mutare és una trobada pel diàleg, l’intercanvi, la inspiració i la connexió al voltant del poder transformador de la cultura.

El nostre objectiu és sensibilitzar i posar en diàleg la cultura amb diferents sectors de la societat i generar propostes d’acció d’impacte cultural a l’entorn d’un repte social.

La fórmula de la plenària Mutare

Els ingredients essencials de la plenària són:

• Definir un repte social.
  • Involucrar persones i projectes que hi estiguin treballant.
  • Viure experiències artístiques per connectar amb el repte definit.
  • Generar diàleg entre diferents mirades i sectors sobre possibles propostes d’acció.
  • Compartir les propostes d’acció entre tots els participants i també amb les administracions competents.
//// Coneixement Mutare

Reviu les plenàries Mutare

Recupera els millors continguts de les plenàries: vídeos, imatges, càpsules inspiradores, publicacions i documents interessant sobre com les arts poden ajudar a transformar i millorar la societat.

//// Mutare en ruta

Porta VulnerArts al teu municipi:
plenàries en ruta!

Si no has pogut assistir a la darrera plenària Mutare o creus que seria interesant portar-la al teu municipi, escriu-nos a través d’aquest formulari i ens posarem en contacte amb tu.

//// Notícies

/Mutare

Mutare Territori Terrassa: els superpoders dels joves i la cultura

Spica, guanyador de la competició Catalunya Freestyle.
/Premi Lluís Carulla

El rap en català de Catalunya Freestyle fa història