Premi Lluís Carulla

Emprenedoria cultural

Donem ales a projectes culturals transformadors

Amb l’objectiu d’estimular i fer viables projectes i idees culturals que transformin i millorin la societat catalana, el Premi Lluís Carulla guardona bianualment projectes i idees transformadores a través de dues categories.

A més de recursos econòmics, el premi ofereix formació i acompanyament cultural, empresarial, en l’avaluació de l’impacte i comunicació per tal que les iniciatives siguin el màxim de transformadores i viables econòmicament.

//// Terminis

Període d'inscripció

Del 15 de novembre del 2021
al 9 de gener del 2022

//// Dotació i categories

100.000 € en dues categories

Millor projecte

60.000 € per al desenvolupament del projecte, que ha de tenir com a objectiu explícit la transformació de persones, comunitats o territoris des de la cultura i les arts.

Millor idea

25.000 € per a la incubació i prototipat d’una idea cultural que plantegi solucions a una necessitat de la societat.

Dotació

100.000 €: 85.000 € per al desenvolupament del projecte i 15.000 € en acompanyament empresarial.
//// Entrevista guanyador 2020
//// Candidatures

I tu, transformes?

Qui s'hi pot presentar?

El Premi Lluís Carulla va dirigit a emprenedors i emprenedores culturals amb projectes o idees culturals que busquin transformar la societat.

Què és un projecte cultural transformador?

Entenem per un projecte cultural transformador aquell que incorpora processos per provocar impactes sostinguts en el temps en persones, comunitats i territoris. Per tant, la sostenibilitat de la iniciativa és un aspecte clau, així com el treball en xarxa i que afecti com més persones millor.

Què és una idea cultural transformadora?

Pensem que una idea cultural és socialment transformadora quan un agent o bé un conjunt d’agents culturals s’organitzen per primera vegada per per plantejar solucions a una necessitat de la societat.

info@fundaciocarulla.cat
//// Guanyadors Premi Lluís Carulla 2020
//// Lliurament 2020
  • Nilak, projecte guanyador
  • Museu de camins, idea guanyadora
  • Presentació i actuació de les Impuxibles
//// Més informació

Vols rebre les novetats de les convocatòries?

Deixa’ns les teves dades i t’informarem de l’obertura del període d’inscripcions i d’altres notícies sobre les convocatòries dels premis i programes d’impuls cultural de la Fundació

//// Notícies

/Fundació Carulla

La cultura és la resposta. Descobreix totes les convocatòries d’aquest any!

/Premi Lluís Carulla

El Museu de Camins es converteix en una reserva de senders, cultura i patrimoni al Pirineu

/Premi Lluís Carulla

La Fundació Carulla recolza els finalistes del Premi Lluís Carulla