Premis i programes

Premi Lluís Carulla / Premis Baldiri Reixac / Beques SOS Cultura / Premi Francesc Candel

Tens una idea o projecte cultural transformador?

T’ajudem a fer-lo realitat!

//// Premis i programes d'impuls

La Fundació Carulla compta amb una serie de premis i beques d’impuls cultural per a promoure i fer realitat projectes i idees culturals que donin resposta a reptes socials actuals.

Perquè a la Fundació Carulla creiem en el poder de la cultura com motor de canvi social: la cultura ens acompanya, ens allibera, ens ajuda a sacsejar el present i reimaginar el futur.

La cultura transforma. Descobreix tots els premis i programes!
//// Més informació

Vols rebre les novetats de les activitats de la Fundació Carulla?

Deixa’ns les teves dades i t’informarem de l’obertura del període d’inscripcions i d’altres notícies sobre les convocatòries dels premis, programes d’impuls i activitats cultural de la Fundació.

//// Notícies

Gemma Carbó, directora del Museu Terra (esquerra) i Marta Esteve, directora general de la Fundació Carulla (dreta)
/Fundació Carulla

Peus a terra: la nova exposició del Museu Terra a Barcelona

Façana del nou edifici de la Fundació Carulla
/Fundació Carulla

La Fundació Carulla obre un nou espai cultural i educatiu a Barcelona

Fotografia de "La Nut", primera influencer cultural generada per ordinador.
/Transformadors

Noves ales per als projectes culturals transformadors

Més notícies