Beques SOS Cultura

Impuls a la creació artística

//// SOS Cultura 2022/23

Pròxima convocatòria: 26/01/2023

Cultura per als nous reptes socials

Des de la Fundació Carulla treballem per posar en valor i activar la capacitat de la cultura i les arts com a motors de transformació social. Des d’aquesta perspectiva i conscients de la situació social que estem vivint, neix el programa de beques SOS Cultura.

Les beques SOS Cultura ofereixen suport als i les creadores culturals per promoure la creació de nous projectes culturals que donin resposta a un repte social concret.

Reptes Beques SOS Cultura

SOS Cultura 2020 – Efectes emocionals i socials Covid-19

SOS Cultura 2021 – Vulnerabilitat i emergència emocional

SOS Cultura 2022/23 – A concretar

//// Beques SOS Cultura 2022/23

Terminis i dotació

Convocatòria

A partir del 26 de gener del 2023.

Dotació

10 beques de 6.000 €.

Qui s'hi pot presentar?

Aquesta convocatòria està orientada a creadors i creadores amb una trajectòria mínima de dos anys i amb residència a Catalunya.

S’hi poden presentar persones físiques o jurídiques que podran desenvolupar el projecte de manera individual o col·lectiva.
//// Edicions anteriors

Guanyadors SOS Cultura 2021

Amb l’edició 2021 de les beques SOS Cultura vam voler fer visible l’emergència social i emocional dels col·lectius en situació de vulnerabilitat degut a la pandèmia, mitjançant creacions artístiques que impliquessin les persones vulnerables des del primer moment.

//// Més informació

Vols rebre les novetats de les activitats de la Fundació Carulla?

Deixa’ns les teves dades i t’informarem de l’obertura del període d’inscripcions i d’altres notícies sobre les convocatòries dels premis, programes d’impuls i activitats cultural de la Fundació.

//// Notícies

/Cultura i educació

Quin és el paper de l’educació en la salut mental dels joves?

/Cultura i societat

Tret de sortida als projectes guanyadors de les beques SOS Cultura

/Premi Lluís Carulla

La Fundació Carulla dona ales a projectes culturals transformadors