SOS Cultura

//// SOS Cultura

Ajuts a la creació i la participació cultural

Convocatòria oberta!

Bases completes

Por, aïllament, solitud, emocions contingudes, la mascareta omnipresent… Els efectes socials i emocionals de la Covid han vingut per quedar-se?

Necessitem la cultura, i la cultura ens necessita. SOS Cultura és un programa extraordinari d’ajuts de la Fundació Carulla per donar suport als i les creadores culturals i fer possibles nous projectes que donin resposta als efectes provocats per la pandèmia.

Fomentar noves creacions literàries d’autors joves, promoure la realització de jornades mutare en el territori i facilitar l’accés i la participació en activitats del Museu de la Vida Rural són els altres objectius d’aquesta convocatòria.

Tens dubtes?

Pots consultar l’apartat faq’s o escriure’ns a soscultura@fundaciocarulla.cat i els resoldrem.

Si necessites atenció telefònica, envia’ns un correu deixant el teu número de telèfon i et trucarem tan aviat com puguem.