Beques SOS Cultura

Impuls a la creació artística

SOS Cultura: vulnerabilitat i emergència emocional

Els efectes emocionals de la pandèmia són evidents, però l’impacte entre les persones que ja vivien una situació de vulnerabilitat és especialment devastador. Es tracta de grups que estan vivint una doble emergència: la de la falta d’oportunitats i l’emocional. Són col·lectius vulnerables invisibles a la majoria.

Amb la segona edició de les beques SOS Cultura volem fer visible aquesta realitat mitjançant creacions artístiques que impliquin les persones vulnerables des del primer moment.

//// Terminis

Convocatòria oberta!

INSCRIPCIONS TANCADES

//// Dotació i candidatures

60.000 € en 10 beques

Què oferim?

10 beques de 6.000 € cadascuna

L’aportació econòmica s’haurà de destinar a la conceptualització, la producció i l’exhibició de la peça artística.

Qui s'hi pot presentar

Creadors i creadores amb una trajectòria mínima de dos anys i amb residència a Catalunya.

S’hi poden presentar persones físiques o jurídiques que podran desenvolupar el projecte de manera individual o col·lectiva.
//// Entrevista guanyadora beca 2020
//// Requisits

I tu, transformes?

Què busquem?

Creacions artístiques de qualitat adreçades a persones en situació de vulnerabilitat (manca d’oportunitats, exclusió social...) i d’emergència emocional.

Requisits

S’haurà d’involucrar activament el col·lectiu destinatari des del primer moment en el procés de creació.

Les creacions han de tenir una clara vocació transformadora i la intencionalitat de donar resposta a un repte social concret.

Demanem un compromís d’exhibició per garantir que tots els projectes escollits puguin sensibilitzar el públic.

Àmbits creatius

Volem donar suport a processos creatius que abastin totes les expressions o manifestacions escèniques enteses des d'un punt de vista ampli.

Les creacions poden incloure, per tant, totes les arts escèniques i les de carrer.

Altres beneficis

Bonificació de 200 € per a la presència dels espectacles a la plataforma myStage, portal per a la gestió i difusió de les arts escèniques, finalista del Premi Lluís Carulla 2020.
//// Contacte

On ens pots trobar?

Si durant la convocatòria tens dubtes sobre la teva candidatura ens pots localitzar a:

Correu electrònic: soscultura@fundaciocarulla.cat

Telèfon i WhatsApp: 667 150 013

Horari d’atenció: de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h

//// Més informació

Vols rebre les novetats de les convocatòries?

Deixa’ns les teves dades i t’informarem de l’obertura del període d’inscripcions i d’altres notícies sobre les diferents convocatòries de premis i programes d’impuls cultural de la Fundació.

//// Notícies

/Premi Lluís Carulla

La Fundació Carulla dona ales a projectes culturals transformadors

/Cultura i societat

SOS Cultura: vulnerabilitat i emergència emocional

/Fundació Carulla

La cultura és la resposta. Descobreix totes les convocatòries d’aquest any!

Més notícies