Beques SOS Cultura

Impuls a la creació artística

SOS Cultura 2021: vulnerabilitat i emergència emocional

Els efectes emocionals de la pandèmia són evidents, però l’impacte entre les persones que ja vivien una situació de vulnerabilitat és especialment devastador. Es tracta de grups que estan vivint una doble emergència: la de la falta d’oportunitats i l’emocional. Són col·lectius vulnerables invisibles a la majoria.

Amb la segona edició de les beques SOS Cultura volem fer visible aquesta realitat mitjançant creacions artístiques que impliquin les persones vulnerables des del primer moment.

Després de la gran resposta de la primera convocatòria, la Fundació Carulla ha impulsat aquesta segona edició amb una aportació de 60.000€ en 10 beques per fer possibles nous projectes que donin resposta als efectes emocionals provocats per la pandèmia.

//// Projectes guanyadors

Descobreix els projectes becats de SOS Cultura 2021

//// Més informació

Vols rebre les novetats de les convocatòries?

Deixa’ns les teves dades i t’informarem de l’obertura del període d’inscripcions i d’altres notícies sobre les diferents convocatòries de premis i programes d’impuls cultural de la Fundació.

//// Notícies

/Cultura i educació

Quin és el paper de l’educació en la salut mental dels joves?

/Cultura i societat

Tret de sortida als projectes guanyadors de les beques SOS Cultura

/Premi Lluís Carulla

La Fundació Carulla dona ales a projectes culturals transformadors