SOS Cultura

//// SOS Cultura

Ajuts a la creació i la participació cultural

Convocatòria oberta!

Bases completes

Por, aïllament, solitud, emocions contingudes, la mascareta omnipresent… Els efectes socials i emocionals de la Covid han vingut per quedar-se?

Necessitem la cultura, i la cultura ens necessita. SOS Cultura és un programa extraordinari d’ajuts de la Fundació Carulla per donar suport als i les creadores culturals i fer possibles nous projectes que donin resposta als efectes provocats per la pandèmia.

Fomentar noves creacions literàries d’autors joves, promoure la realització de jornades mutare en el territori i facilitar l’accés i la participació en activitats del Museu de la Vida Rural són els altres objectius d’aquesta convocatòria.

Tens dubtes?

Fins al 31 de juliol i entre el 24 i 31 d’agost t’atendrem telefònicament al 932 090 948 i per correu electrònic a soscultura@fundaciocarulla.cat.

Entre l’1 i el 23 d’agost només atendrem les consultes que rebem per correu electrònic. Les respondrem setmanalment, concretament els divendres 7, 14 i 21 d’agost.