Plenària 2018

Cultura i transformació social

//// Resum mutare'18

El maig de 2018 el sector cultural i el social es van unir en la primera plenària Mutare per identificar els factors transformadors de la cultura: 300 assistents, 10 ponents, 1.950 idees, 75 propostes i un decàleg cocreat amb els elements que incrementen el potencial transformador dels projectes culturals!

//// Ponència central

Ponència de Pilar Velilla, assessora de cultura de l’Ajuntament de Medellín (Colombia), que ens explica la transformació de la ciutat gràcies a la cultura.

//// Mutare inspira

Experiències inspiradores

• Intervenció d'Ada Vilaró, artista multidisciplinar. Projecte UrGENTestimar.
  • Intervenció de Jorge Sánchez, gestor cultural de la Nau Bostik
  • Intervenció d'Alba (Bittah), de 'Versembrant', escola itinerant a través del rap i hip-hop.
  • Intervenció de Raúl Martínezcofundador de MonkingMe
//// Mutare contrast

Resum del debat sobre la cultura com a agent transformador amb Óscar Esteban, director de la fundació Tot Raval; Clara Peya, pianista y compositora; Gemma Carbó, directora del Museu de la Vida Rural i Marisol López, del Departament de Cultura de la Generalitat.

//// Crònica Catorze.cat

La Fundació Carulla organitza una jornada per donar veu a projectes transformadors

//// Mutare'18 als mitjans
  • 'Deu manaments per a la cultura', crònica de Núvol