Plenària 2021

Cultura contra l'emergència emocional

//// Resum Mutare'21

El juliol del 2021 ens vam trobar persones del sector cultural, social, educatiu i sanitari per trobar respostes a les conseqüencies emocionals de la covid-19. Ens vam inspirar, vam reflexionar i vam cocrear accions per fer-hi front des de les arts i la cultura.

//// Ponències

Arts i educació per fer front a l'emergència emocional

• Conferència Inaugural de Guillem d'Efak, coordinador de l’estratègia d’Arts en Salut i l’Institut Català de Salut.
  • Obertura de Tortell Poltrona, pallasso i fundador de Pallassos Sense Fronteres
//// Mutare inspira

Càpsules i experiències inspiradores

• Intervenció de Juan Carlos Martel, director del Teatre Lliure
  • Intervenció de Neus Canalias, del projecte intergeneracional 'Tornar-te a veure'
  • Intervenció de Carles Nieto de Projecte Click de la Fundació Ires
  • Intervenció de Begoña Alberdi, soprano i actriu
//// Mutare contrast

La cultura com a estratègia contra l'emergència emocional

Debat amb Sílvia Duran, directora de l’Àrea de Públics de l’ICEC, Sonia Gainza, directora d’Apropa Cultura, Mohamed El Amrani, president Associació Azahara i Coral Regí, directora de l’Escola Virolai.

//// Galeria: 6 de juliol

La cultura com a estratègia contra l’emergència emocional

//// Galeria: 7 de juliol

Educació i arts contra l'emergència emocional