Quadern mū 2: cultura contra l’emergència emocional

DESCARREGA'L AQUÍ

El 6 i 7 de juliol de 2021 la Fundació Carulla va organitzar la plenària Mutare’21, un intens programa que, durant dos dies, va articular els espais d’intercanvi i reflexió necessaris per intentar trobar, plegades, respostes que podem proposar des de la cultura per superar la situació d’emergència emocional en la què ens trobem.

• Com la cultura i les arts poden donar resposta a l’emergència emocional?
  • Quin paper hi poden tenir la cultura i les arts en la generació d’esperit crític i en clau de resiliència?

Recollint les reflexions i propostes formulades aquells dies, hem elaborat el segon Quadern mū: “Cultura contra l’emergència emocional”.  En aquest quadern hem volgut recollir les emocions compartides, els aprenentatges destil·lats i les propostes d’acció que vam cocrear per poder dibuixar la nova societat cultural que volem construir. Perquè la cultura és el fil que ens permetrà recosir-nos com a societat i com a persones.

Descarrega't el Quadern mū

Et conviderm a llegir de forma gratuïta les reflexions i propostes del segon Quadern mū: cultura contra l’emergència emocional.