La cultura (ens) transforma

Marta Esteve, directora de la Fundació Carulla.

La cultura és un bé comú, que generem entre tothom. Així concebem aquest nou espai de la Fundació: obert, flexible i ple d’experiències compartides

Imbuïts d’experiència i conservant la mirada curiosa i crítica, consolidem una nova etapa.

Avui renovem imatge corporativa i estrenem web per donar cabuda a totes les persones i entitats que, dia rere dia, posen la cultura en l’eix de la transformació.

Donem espai a les transformadores i als transformadors, i a les millores que els seus projectes fan possibles, dialoguem per seguir creixent com a societat i per incorporar les competències artístiques en l’educació; generem eines compartides i obertes a tothom per conèixer què podem fer per moure’ns endavant.

Perquè la cultura és un bé comú, que generem entre tots. Així concebem aquest nou espai de la Fundació: obert, flexible i ple d’experiències compartides que evidencien que som fruit de les vivències viscudes, les fites i els valors compartits, les reflexions, l’educació, la capacitat creativa… En definitiva, de l’espai cultural que ens uneix i ens fa grans.

46 anys de cultura, 46 anys de transformació.

Marta Esteve, directora de la Fundació Carulla
@martaesteve_za