Faudom85

Faudom85

Disciplina:

Teatre de carrer

//// Què és "Des_konektar"?

Una intervenció a peu de carrer en forma d’espectacle on els dos personatges de l’obra, vestits de manera provocativa i desconcertant, interactuen directament amb el públic. És una performance que ens vol fer reflexionar sobre les noves formes de comunicar-nos, l’apropament virtual i els seus beneficis però també els seus inconvenients i absurditats.

Com ens està afectant el distanciament físic? Quines emocions genera el nou llenguatge comunicatiu? Dos individus vestits amb bata blanca, màscara anti-gas i arrossegant un carretó de sèrum força especial (connectat a diversos aparells electrònics) ens hi faran reflexionar!

1. 15 d'octubre de 2020

Firma del conveni
    Comença el projecte! Experimentació d’idees al compte d’IG per explorar les opcions creatives també en l’espai públic digital.
  2. 12 de desembre de 2020

Recerca creativa
    Pluja d’idees i dinàmiques per configurar com seran els personatges, com es relacionaran amb l’entorn i com hi intervindrà la tecnologia.
  3. 03 de febrer de 2021

Recerca tècnica
    Incorporació d'una persona més a l'equip de treball! Ara comença l'intent de convertir les idees de l'etapa anterior en una realitat a nivell tècnic.
  4. 09 de març de 2021

Sortir i provar
    Comença la fase de sortir al carrer i realitzar les primeres proves. Ja hi ha un primer vídeo fruit de les proves intensives!
  5. 23 de març de 2021

El procés no s'acaba
    Continuarem sortint al carrer, experimentant i interaccionant amb la gent. Volem crear reflexions i no respostes!
  6. 21 de juny de 2021

Per fi és estiu
    Ja és estiu, però seguim progressant amb el nostre projecte. Us prometem notícies ben aviat!