David Pintó i Adrià Aguilera

Tot anirà bé

Repte: Resiliència

Nom de l’artista:

David Pintó (amb la col·laboració d’Adrià Aguilera)

Disciplina:

Arts escèniques

//// Què és "Tot anirà bé"?

Un projecte artístic que barreja el teatre, la música i l’humor esculpit en forma de cabaret musical. L’espectacle ens presenta quatre personatges amb realitats diverses (una estudiant de segon de batxillerat, un artista que fa de repartidor d’Amazon, una metgessa i un executiu que ha de teletreballar des de casa amb dos nens petits), que fan front al confinament.

A través de cançons desenfadades i amb grans dosis d’humor, se’ns relata la desgràcia dels efectes de la Covid-19 i la resiliència i capacitat d’adaptació que els éssers humans tenim per reinventar-nos i riure’ns de nosaltres mateixos.

1. 15 d'octubre de 2020

Firma del conveni
    Arrenquem el projecte amb moltes ganes. Preparats per materialitzar les idees.
  2. 1 de novembre de 2020

Primers textos
    Comencem a tenir les primeres composicions musicals i les primeres lletres. Poc a poc anem veient el to i els matisos que hi volem posar.
  3. 22 de febrer de 2021

Avança la composició
    Tot i la dificultat de no poder crear presencialment, ja tenim cinc peces preparades.
  4. 23 de març de 2021

Ens hem entès
    Trobar un company de viatge per crear no és fàcil. La beca ens ha donat un cop de mà per veure que la convivència creativa entre els dos funciona i quan els teatres tornin a la normalitat engegarem un nou projecte!