Cristina Cordero

Cristina Cordero

Disciplina:

Arts escèniques

//// Què és "Societat Covid"?

Com ens enfrontem a la crisi sanitària a escala individual és essencial en la construcció de la nova “societat Covid”. Aquest és el títol del projecte de Cristina Cordero, un espectacle participatiu en directe, i amb ús d’una app de mòbil, per fer reflexionar sobre la Covid-19 i els canvis socials que ja ens està portant i que ens portarà.

Un grup d’actors representaran escenes al voltant de la responsabilitat individual o l’opressió econòmica i de classe amb un punt en comú: les escenes de la nova quotidianitat no tindran final. A través d’una app mòbil, el públic podrà interactuar i aportar feedback als actors, decidint així el futur que vindrà. I és que el que escollim ara ens convertirà en un tipus de societat més igualitària o més injusta… Ens toca triar.