Cristina Cordero

Cristina Cordero

Disciplina:

Arts escèniques

//// Què és "Societat Covid"?

Com ens enfrontem a la crisi sanitària a escala individual és essencial en la construcció de la nova “societat Covid”. Aquest és el títol del projecte de Cristina Cordero, un espectacle participatiu en directe, i amb ús d’una app de mòbil, per fer reflexionar sobre la Covid-19 i els canvis socials que ja ens està portant i que ens portarà.

Un grup d’actors representaran escenes al voltant de la responsabilitat individual o l’opressió econòmica i de classe amb un punt en comú: les escenes de la nova quotidianitat no tindran final. A través d’una app mòbil, el públic podrà interactuar i aportar feedback als actors, decidint així el futur que vindrà. I és que el que escollim ara ens convertirà en un tipus de societat més igualitària o més injusta… Ens toca triar.

1. 15 d'octubre del 2020

Firma del conveni
    Engeguem un projecte inspirador, per reflexionar i amb el qual aprendrem molt!
  2. 18 d'octubre del 2020

Primera fase
    Comencem el procés creatiu definint i dissenyant l'aplicació per recollir les decisions del públic i, per altra banda, investigant i enumerant les situacions per generar les microescenes.
  3. 14 de gener del 2021

Comencem a escriure!
    Comencem la fase d'escriptura dels diàlegs de les micro-escenes i les possibles resolucions per escollir que es puguin plantejar a l'audiència.
  4. Febrer 2021

Paral·lelament treballem en el disseny de l’experiència d’usuari de l’aplicació que permetrà la interacció del públic.
  5. Març de 2021

Tenim la dramatúrgia i l'escenificació
    Un androide té un problema: la pandèmia ha deixat sense utilitat els algoritmes d’intel·ligència
    artificial que el componen i ja no li serveixen per socialitzar correctament amb els humans. El públic és convocat a fer un recorregut, com el d’un joc de taula amb diverses situacions que demanaran a l’audiència que triïn què farien.
  6. El procés no s'acaba...
    Havent fet tota la fase de creació artística, només ens queda ultimar detalls de l'aplicació mòbil i assajar la metodologia del teatre fòrum. Esperem que ho puguem tenir ben aviat!