Antonio Masegosa

Disciplina:

Arts escèniques

//// Què és "Ínsula"?

“Ínsula” és una performance que endinsa l’espectador en la casa d’una persona confinada, on les emocions canvien per moments, en què les rutines són massa pesades i la incertesa va minvant la visió positiva de cada situació. Tres actors habitaran l’espai públic i interpel·laran el públic per tal que expliqui les seves pròpies vivències. La proposta vol fer reflexionar sobre la vivència individual del confinament com a mitjà per compartir dita experiència; parlar de la necessitat d’escapar d’un tancament, de la capacitat i el dret de decidir davant de la imposició, o de la lluita d’un mateix contra la seva ment.

En definitiva, relatar el que ha suposat el confinament per a moltes persones.

1. 15 d'octubre del 2020

Firma del conveni
    Conveni firmat i engeguem el projecte! Necessitem la #cultura més que mai.
  2. 15 de febrer de 2021

Comencem el procés d'investigació i creació
    Després de petits entrebancs, ara sí que sí, comencem amb moltes ganes el procés d'investigació per crear Ínsula.
  3. 10 de març de 2021

Ens envien el futur cartell d'Ínsula!
    La @ceramics_lilyan i l'@alfonsmercader ens envien dues il·lustracions fetes durant el confinament. Preguntem a les xarxes quina hauria de ser el cartell de l'espectacle.
  4. 13 de març de 2021

Assajos, dramatúrgia i producció
    Estem arribant ja al tancament del procés creatiu, tot i això esperem que cada mostra de la performance sigui viva, incloent-hi matisos nous a l'espectacle provinents de cada indret on la representem.
  5. 23 de març de 2021

Reflexions finals
    "L'experiència creativa d'Insula està esdevenint un viatge intens i molt interessant. Totes les professionals de l'equip considerem que les adversitats ens estan fent endinsar-nos més i més en la temàtica, i a vegades, és difícil separar la realitat que estem vivim i la ficció que representem a l'escena".