Programa Connexions

//// Programa Connexions

Arts i cultura per transformar l'educació

Connexions és el programa d’innovació educativa de la Fundació Carulla que impulsa projectes cocreats entre agents culturals i centres educatius. Acompanyem els participants oferint-los mentories, formació, eines i recursos durant un any per aconseguir que l’art i la cultura siguin presents de manera transversal en l’educació.

//// Formació

Càpsules formatives del Programa Connexions

Recupera les formacions educatives del programa connexions obertes a tota la comunitat educativa i cultural!
  • 1. Visió i projecte compartits

Fanny Figueras i Ester Bonal

Moltes de les propostes culturals o artístiques desenvolupades en centres educatius amb un agent cultural venen tancades sense una reflexió i treball conjunt. Què volem dir quan diem que treballem conjuntament? Què és la visió en un projecte i com podem elaborar-la de forma compartida entre un centre educatiu i un agent cultural?

21 d’octubre de 2021

VÍDEO DE LA CÀPSULA 1
  • 2. Posa en valor el teu projecte cultural i educatiu a través de la comunicació

Sandra Costa i Carmina Hereu

Coneix les claus sobre com comunicar els projectes educatius i culturals per donar-los més rellevància i mostrar la seva capacitat transformadora. Posarem exemples i llençarem idees per comunicar-nos amb la nostra comunitat, documentar els aprenentatges i construir un nou relat!

2 de desembre de 2021

RECUPERA EL WEBINAR
  • 3. El valor de l'art

Àngels Margarit i Enric Aragonès

Quin són els beneficis d’introduir les arts i la cultura en l’aprenentatge dels infants i joves? Perquè compten amb una mínima presència en el dia a dia dels centres educatius? Hi hem reflexionat amb l’Àngels Margarit, directora del Mercat de les Flors i Enric Aragonès, professor de l’Escola de Música i Centre de les Arts de l’Hospitalet. Si vols recuperar la conversa:

7 d’abril de 2022

VÍDEO DE LA CÀPSULA 3
//// Guanyadors connexions

Descobreix els projectes del Programa Connexions 21/22

Aquestes són les 7 aliances culturals i educatives guanyadores del Baldiri Connexions 2021 que aquest curs estan desenvolupant els seus projectes.