Ritme i compromís

Nom de l’associació:

Associació Ritme i Compromís

Disciplina:

Arts escèniques (dansa i percussió)

Col·lectiu:

Noies joves no acompanyades

//// Què és "Ritme i compromís"?

‘Ritme i compromís’ proposa un taller comunitari adreçat a noies adolescents acollides al Servei de Protecció a l’Emergència l’Olivar, gestionat per la Fundació Idea. A partir del ritme, el moviment i la dansa, el projecte treballa per millorar el seu estat emocional, agreujat per la crisi de la Covid-19. El sentiment d’aïllament, llunyania i separació familiar ha provocat un increment de les situacions de risc, vulnerabilitat i violència en aquest col·lectiu.

El taller consta de 10 sessions i una exhibició final al Teatre Municipal de Sant Esteve de Palautordera. La proposta facilita l’expressió de sentiments i emocions a través del moviment i busca l’estabilitat física i emocional de les joves.

//// Presentació del projecte