Harakiri

Nom de la companyia:

Les Impuxibles

Disciplina:

Arts escèniques (música, dansa i performances)

Col·lectiu:

Joves

//// Què és "Harakiri"?

El suïcidi és el gran tabú als mitjans de comunicació. Les Impuxibles presenta un espectacle que combina música, dansa i text per posar el focus a la principal causa de mort no natural entre els joves a Espanya.

La peça mostra diverses indagacions sobre el suïcidi per mitjà d’un grup d’artistes de música, dansa i circ contemporani. L’objectiu és teatralitzar una versió política del suïcidi, al mateix temps que és una crítica al poder que s’exerceix per assegurar la vida i al cos subjectat.

//// Projecte en l'actualitat

El projecte es va estrenar i exhibir, al Teatre Nacional de Catalunya on es van realitzar 24 funcions. Quatre d’aquestes estaven dedicades a instituts amb un col·loqui post funció dirigit per l’ACPS i Després del Suïcidi – Associació de supervivents. A més, dues de les funcions van estar acompanyades amb intèrprets de signes. Sens dubte, un projecte que contribueix a desestigmatitzar i obrir espais d’escolta.

//// Presentació del projecte
  • Presentació projecte Harakiri