Sergi Estebanell

Sergi Estebanell

Disciplina:

Arts vives

//// Què és "Si es pot, es pot"?

Aquest projecte ens planteja una gran pregunta: què es pot fer i què no es pot fer avui dia? I a partir d’aquí en sorgeixen d’altres: qui dicta el que es pot i no es pot? Quins són els límits del que és possible? Quin poder real tenim i què podem fer per canviar les coses?

El projecte de Sergi Estebanell, un projecte d’arts vives, s’articula en tres fases. Un espectacle a l’espai públic en forma d’àgora, un taller-laboratori experimental i, finalment, una recol·lecció de pràctiques i dels imaginaris col·lectius. Tot plegat amb l’objectiu d’incentivar l’esperit crític i la reflexió entorn la temàtica del poder i facilitar dispositius de trobada, de connexió emocional, d’allò que ens és comú.

1. 15 d'octubre de 2020

Firma del conveni
    Comença el projecte per esbrinar els límits del que és possible a l'espai públic.
  2. 30 de novembre de 2020

Laboratori dels Impossibles
    En procés de recol·lecció de totes les pràctiques, materials, reflexions i creació del arxiu.
  3. 5 de desembre de 2020

Rodatges
    Realització d'entrevistes a artistes transformadors per recollir impressions sobre com viure la cultura amb el Covid.
  4. 9 de desembre de 2020

Del carrer a la pantalla
    Creació i adaptació d’una versió virtual del Laboratori dels Impossibles per fer a l’AURA Festival de Artes Escénicas a l'Argentina.
  5. 18 gener de 2021

Sumem
    Preparació per tornar a fer un nou laboratori amb nova gent que ha anat contactant per participar en veure els vídeos i fotos del projecte.
  6. 25 de gener de 2021

Conceptualitzant el model
    Després de les idees que han sorgit en els laboratoris, toca definir com serà el model d'espectacle per a ser exportable i replicable.