Daniela Poch

Nom de l’artista:

Daniela Poch

Disciplina:

Multidisciplinari (arts escèniques i escriptura)

//// Què és [ELECTRICTIONARY]?

[ELECTRICTIONARY] és un projecte que s’emmarca en la “poesia de les evidències”: un inventari que capti les pràctiques, extingides però també les noves, que tenim de relacionar-nos amb l’espai públic. El projecte s’articularà a través un conjunt d’intervencions escèniques basades en escriure en viu i en la participació del vianant espontani en les accions quotidianes que succeeixen al moment i crear un diccionari únic del transcórrer humà (i animal) en un espai de trànsit i quefers.

L’objectiu és deixar constància escrita de les múltiples ocurrències i “transocurrències” de l’espai públic en l’era Covid amb definicions genèriques, alhora poètiques i creatives.

1. 15 d'octubre de 2020

Firma del conveni
    Posada en marxa del projecte. I per començar: observar, recollir i anotar idees per tot arreu!
  2. 3 de novembre de 2020

Diccionari urbà
    A partir del concepte de Thesaurus desenvoluparem el nostre recopilatori de conceptes relacionats i vinculats a partir d'una mateixa categoria. També serà l'arxiu de les nostres vivències durant el projecte.
  3. 02 de desembre de 2020

Inspiració i lectura
    Ens hem dedicat a investigar sobre la capacitat democratitzadora dels significats compartits. Volem trobar respostes per trobar el potencial connector de les definicions universals.
  4. 18 de febrer de 2021

Experimentem!
    Tenim trobades creatives, experimentem amb enfocaments, experimentem amb el filtre de l'evidència, experiementem amb maneres de presentar les entrades a descriure.
  5. 10 de març de 2021

Seguim amb el procés de recerca
    El projecte és una pràctica interna encara, però aquesta etapa és transversal per les següents. És l’espai que ha creat el col·lectiu per aprofundir en l’escriptura de definicions evidents amb múltiples enfocaments.
  6. 23 de març de 2021

El procés de creació no s'acaba
    Estem a punt de tancar les fases de recerca. Tanmateix, el procés creatiu no s'acaba. Volem ampliar la participació d'agents culturals i, abans de fer partícep la ciutadania en general, volem publicar un primer volum de l'Electrodictionary, així serà més fàcil materialitzar i donar a conèixer el nostre projecte.