Llegeix el primer capítol de la Nadala

Vols llegir un capítol de la Nadala?

Cada mes a partir d’aquest penjarem un capítol de la Nadala 2019: La cultura transforma el carrer per als subscriptors del nostre newsletter. Comencem amb el primer capítol, de l’Anna Villarroya: En defensa de la cultura com a motor de transformació social. Una aproximació des de l’acadèmia i la ciència al poder transformador de la cultura en diferents àmbits de la vida.

La transversalitat de la cultura en moltes altres àrees del desenvolupament de les societats (Agenda 2030 de les Nacions Unides) i el seu paper clau a l’hora d’oferir respostes no convencionals als reptes socials actuals (Nova Agenda Europea per la Cultura, 2018) ofereix un ampli ventall d’oportunitats a les administracions públiques, però també al tercer sector cultural i a la societat per tal d’alliberar el potencial transformador que la cultura té en les nostres societats.

Pots descarregar el capítol des d’aquest enllaç.