Publicacions

Altres recursos sobre cultura i societat

• Llibretes de mutare.
    Decàleg Mutare

Et presentem elements a tenir en compte per incrementar el poder transformador dels projectes culturals: participació, innovació, cocreació, joves… Avalua el teu projecte cultural i millora el teu impacte a la societat.

Descarrega'l aquí
  • L'impacte de la covid a les arts de carrer

Informe elaborat amb les respostes de més 300 creadors actius i que posa en relleu la fragilitat d’un sector, estructuralment molt dèbil i que a causa de la pandèmia pot patir estralls difícils de reparar.

Consulta l'informe
  • Com impulsar les arts a l'escola

Quins elements hem de tenir en compte per situar la cultura i les arts als centre dels projectes educatius? La taula periòdica de Mutare Educació és una guia de propostes dividida en àrees temàtiques que t’ajudarà en els teus projectes.

Descobreix les propostes
  • Guia per planificar i avaluar projectes culturals transformadors

En el marc de Mutare hem identificat accions concretes a tenir en compte a l’hora de desenvolupar i avaluar projectes culturals transformadors. Consulta les accions recollides en aquesta pràctica guia digital.

Consulta el link!
  • Canvas, model de negoci

El Business Model Canvas és un molt bon punt de partida per ordenar totes les idees que tens al cap abans de començar el projecte. Les preguntes que planteja et permetran fer-te una primera idea de la viabilitat de la iniciativa.

Descobreix el model canvas!
  • Guia per al pla de negoci

Tot seguit trobaràs una guia que et servirà per fer aproximar-te al pla de negoci. Són preguntes i recomanacions a tenir en compte a l’hora d’aprofundir en la viabilitat del projecte.

Consulta la guia