mūtāre

//// Plenària Mutare

Plenària mū

//// Plenària 2018

Decàleg Mutare de la cultura i la transformació social

Quin és el paper de la cultura avui? Quin impacte tenen els nostres projectes culturals? Continua tenint la cultura un lloc d’impuls i transformació de la societat?

El sector cultural i el social es van unir en una plenària mutare per identificar els factors transformadors de la cultura: 300 assistents, 10 ponents, 1.950 idees, 75 propostes per cocrear un decàleg amb els elements que incrementen el potencial transformador dels projectes culturals. El resultat: el decàleg mutare.

Workshops mū

Procés metodològic. Persona. Impacte

El workshop és un format més reduït de participació per desenvolupar, conjuntament amb els actors dels sectors cultural, social i educatiu, el decàleg Mutare.

Taller 1: Procés metodològic
Com podem articular un procés que garanteixi que estem incorporant una visió transformadora en els projectes culturals?

Taller 2: Persona
Què significa posar la persona al centre com a protagonista i destinatària del procés creador?

Taller 3: Impacte
Com podem contribuir des dels projectes culturals a resoldre els reptes socials i educatius de la nostra societat?

Resultats de la cocreació
81 exemples de projectes culturals transformadors, 42 propostes d’acció, 97 barreres que ens podem trobar a l’hora de dur-les a terme, 86 recursos per superar-les, i gairebé una cinquantena de criteris d’avaluació.

//// També et pot interessar

//// Notícies

Gemma Carbó, directora del Museu Terra (esquerra) i Marta Esteve, directora general de la Fundació Carulla (dreta)
/Fundació Carulla

Peus a terra: la nova exposició del Museu Terra a Barcelona

Fotografia de "La Nut", primera influencer cultural generada per ordinador.
/Transformadors

Noves ales per als projectes culturals transformadors

Fotografia d'un dels participants a la competició de rap Catalunya Freestyle
/Transformadors