SO(M)LAB

Laboratori de sonoritats compartides

Un nou espai dins Dublab BCN

Descripció

SO(M)LAB - Laboratori de sonoritats compartides. És un projecte que proposa una formació tècnica i artística en format de tallers musicals i radiofònics. Esdevindran en un espai regular dins de la programació Dublab BCN mitjançant la creació d'un programa mensual adreçat a persones d’origen migrant, usuàries dels serveis de la Fundació Babel. Es planteja una forma alternativa d’acompanyament socioeducatiu que fomenti el desenvolupament d'habilitats socials, aproximació a les realitats socioculturals i comunicació.

Entitat

BABEL PUNT DE TROBADA. És una fundació sense ànim de lucre, de caràcter social, intercultural i solidari, amb 18 anys de trajectòria. Aquesta té com a objectius impulsar la formació i autogestió a través d’accions que puguin millorar les seves eines personals, contribuir amb l’acollida i la inclusió social de les persones migrades, sempre promovent el respecte a l'origen de cada persona. A més, ofereixen serveis d’acompanyament psicosocial per a persones i famílies migrades.

Artista

MELISA RAMÍREZ. És una artista audiovisual, membre de Dublab BCN i voluntària a la Fundació Babel. Té una àmplia experiència laboral amb clients com Spotify, CANADA i Universal Music. A més, ha sigut productora i coordinadora en tallers internacionals com Lucrecia Martel: El Sonido del Verano (2019) i Filmando un planeta extraño con Werner Herzog (2021).
//// Recursos gràfics

Taller 1: iniciació del pòdcast