La veu del silenci

Projecte teatral amb joves migrants

Les arts escèniques com a motor de transformació social

Descripció

Aquesta proposta té com a objectiu visibilitzar la situació dels i les menors i joves migrants a través les arts escèniques i tècniques teatrals. D’aquesta manera, vol trencar els estereotips imposats al col·lectiu, acostant-los a la cultura i el territori. Mitjançant el treball pedagògic, sessions conjuntes a l’escola del Teatre Nu i endinsant-se al món dels espectacles, crearan una obra final on cadascú podrà reivindicar la seva identitat, fruit de la cocreació i els llaços creats entre els joves i l’entitat cultural.

Entitat

ARRELS I BRANQUES. Aquesta associació és una organització no governamental, independent i no lucrativa que vetlla perquè en aquest projecte es reconegui els drets del col·lectiu migrant, així com treballar la inclusió i convivència. Com a associació sociocultural per a la cooperació al desenvolupament també treballen per elevar el nivell cultural i el grau d’integració dels migrants joves i menors, contribuint a la inclusió i cohesió social dels i les menors i joves.

Artista

TEATRE NU. És un col·lectiu de professionals de les arts escèniques que crea, produeixi i exhibeix espectacles que acosten les arts escèniques a tots els públics. El cor del projecte és la Casa del Teatre Nu, el centre cultural i de creació on es generen vincles amb el territori, neixen projectes pedagògics i programen activitats. Amb 20 anys d’experiència en el sector, creuen en les arts escèniques com un motor de transformació i de cohesió social, posant al centre situacions de vulnerabilitat, visibilitzant-les i fent d’altaveu de diferents col·lectius.
//// Altres recursos