Televisió i ràdio

//// Impacte televisió
  • Telenotícies nit - TV3

Notícia sobre l’entrega de l’acte del lliurament del Premi Lluís Carulla i del Premi Francesc Candel.

Mira'l aquí!
  • TV L'Hospitalet - Taquilla Inversa

Entrevista a la Marta Esteve, directora de la Fundació Carulla, sobre el projecte guanyador ‘Mòdul’ i la tasca de la fundació.

Mira'l aquí!
//// Impacte ràdio
  • Onda Cero - Lideratges

Participació de la Marta Esteve, directora de la Fundació Carulla, a la secció Empresa en Femení del programa Lideratges d’Onda Cero.

• El matí de Catalunya Ràdio

Crònica sobre els tres finalistes del Premi Francesc Candel, al Matí de Catalunya Ràdio.

• Popap de Catalunya Ràdio

Entrevista a ‘Perifèria Gold Battle’, guanyadors de la millor idea del Premi Lluís Carulla, al Matí de Catalunya Ràdio.

• El matí de Catalunya Ràdio

Notícia sobre els guardonats del Premi Lluís Carulla i del Premi Francesc Candel, al Matí de Catalunya Ràdio.