L’Acadèmia

//// Tallers Acadèmia

Recupera les càpsules àudiovisuals del programa formatiu

//// Càpsules audiovisuals

L’Acadèmia del Premi Lluís Carulla és un programa de capacitació cultural que ofereix formacions grupals intensives a emprenedors per adquirir coneixements pràctics aplicables als seus projectes. A través de quatre tallers que utilitzen una metodologia experiencial i creativa, i una sessió final de presentacions, els participants poden connectar i compartir experiències, i millorar així les seves propostes.

Aquí podeu recuperar les càpsules àudiovisuals dels quatre tallers de l’Acadèmia.

• Taller 1: Cultura transformadora
    Marta Esteve, Quim Rubio i Mariana Dornelles, de la fundació Carulla.

Descobrim els valors del Decàleg Mutare per incrementar el potencial transformador dels projectes culturals a través de dos casos d'èxit: Nilak i Catalunya Freestyle.

• Taller 2: Creativitat i comunicació
    Cristina Salvador, fundadora de Both People&Comms.

Aprèn com treballar la capacitat de pensar i crear disruptivament per millorar i impulsar el teu projecte cultural.

Presentació en pdf
  • Taller 3: Habilitats emprenedores (conversa)
    Guillem Arís, director de Autoocupació i Joan Gonzàlez, fundador de Docs Barcelona.

Coneix l'experiència d'un emprenedor cultural amb llarga trajectòria

• Taller 3: Habilitats emprenedores
    Núria Albiol i Marta Navarrete, de Netmentora Catalunya.

Apren què significa emprendre i com ha de ser la planificació dels projectes culturals per ser sostenibles econòmicament.

• Taller 4: Impacte
    Nekane Navarro, Fundació Carulla.

Abordem la imprescindible medició de les transformacions que genera el nostre projecte. Què volem avaluar, amb quins indicadors i quines eines hem d’utilitzar?

Presentació en pdf
  • Taller 4: Impacte (conversa)
    Oriol Escurcell, de Nilak, i Esteban Marín, de Mòdul. Centre ecològic cultural.

CDescobreix dos projectes culturals d'èxit sorgits del programa d'emprenedoria cultural del Premi Lluís Carulla, en aquesta conversa amb en Quim Rubio, de la Fundació Carulla