5 apartats del web per conèixer la Fundació a fons

Navegar per la nova web de la Fundació Carulla és una experiència farcida de detalls. I malgrat que explorar-la per un mateix és la millor manera de gaudir de tot el que ofereix, no podem estar-nos de destacar cinc apartats que no et pots perdre:

1. El Timeline de la Fundació – D’on venim?

Si vols saber què és la Fundació Carulla i com hem arribat fins aquí, repassa el nostre timeline. Des del 1967, amb la publicació de la primera Nadala en ple franquisme, fins avui, han estat gairebé 50 anys impulsant la llengua, la cultura i l’educació per construir una societat més oberta, cohesionada i generadora d’oportunitats. Una història apassionant.

2. El Decàleg Mutare – La nostra pedra filosofal

El decàleg Mutare marca un abans i un després de la Fundació. El 2018 vam reunir més de 300 persones en una jornada oberta i participativa per identificar aquells 10 elements que potencien el poder dels projectes culturals, per transformar la societat. Endevineu quins són?

3. Vídeo de presentació – El pols de la Fundació

Com seria un tràiler de la pel·lícula Fundació Carulla? Hem estat capaços de concentrar el pols de la Fundació en un vídeo de 24 segons. I no pretenem fer-te spoilers però només dir-te que s’hi respira cultura, cocreació, intercanvi, i un ventall d’emocions.

Comprova-ho tu mateix/a! El trobaràs a la home de la pàgina web.

4. Cultura x Sostenibilitat

“L’espai cultural es reivindica com l’espai que convoca a tothom i, per tant, és l’espai on hem de ser capaços de dialogar i entendre’ns. I buscar alternatives creatives”, ens diu la Gemma Carbó, directora del Museu de la Vida Rural. Quin és el paper del sector cultural en la cursa per la sostenibilitat? Com podem, a través de la cultura, afrontar els reptes mediambientals actuals i de futur?

Descobreix la tasca del Museu en matèria de sostenibilitat en aquest article.

5. Qui és qui?

Sempre parlem com a Fundació Carulla, però qui hi ha darrere de tot plegat? A l’apartat ‘Equip’ de la web, podràs conèixer les persones que treballen per impulsar i apropar a la societat la cultura que transforma. Perquè a la Fundació som, per davant de tot, persones que creiem amb els poders transformadors de la cultura. Aquella que cohesiona, inclou i genera oprtunitats. Per això ens representa el: Som, Fem, i Transformem.