Mutare

Manifest

Grafitti del retrat d'una noia.
Mutare és cultura i transformació. Mutare ets tu.

La cultura transforma i millora la societat. I a la Fundació Carulla a aquesta manera d’entendre la cultura en diem Mutare.

Mutare és la nostra aposta per transformar la societat des de la cultura. Un espai obert a tothom i de trobada del sector cultural, on totes les aportacions hi tenen cabuda i conflueixen en nous projectes culturals.

La cultura forma persones més crítiques i crea societats més obertes; genera oportunitats i ofereix respostes creatives als reptes de la societat d’avui. Mutare contribueix a construir aquesta societat incorporant la cultura a la sostenibilitat mediambiental, econòmica i social.

Mutare és:

• Participació, una crida a l’acció amb l’objectiu de construir una societat cultural. És una nova manera de pensar i de fer. És repte, pluralitat, futur.
  • Xarxa, un espai de trobada per a tots els agents culturals i un motor per a la construcció de sector. És diàleg, aprendre, compartir.
  • Cocreació, un procés de reflexió per generar coneixement i un altaveu d’experiències i de creadors. És esperit crític, creativitat, difusió.
  • Recursos, propostes metodològiques senzilles i útils per elaborar i avaluar projectes culturals transformadors. És mètode, utilitat, continguts.
  • Optimisme, l’emoció i l’energia de les persones que porta a fer coses diferents i ens fan sentir vius. És riure, plorar, somiar.

mūtāre és cultura i transformació social.

Mutare ets tu… vens o què?

DESCARREGA EL MANIFEST