Felicita el Nadal regalant cultura!

Crea la teva felicitació virtual

Envia la teva felicitació de Nadal virtual

I regala 3 articles de La Nadala 2023 de forma gratuïta

Tria una d’aquestes divertides imatges nadalenques, escriu un missatge de felicitació i l’enviarem a qui tu vulguis. També enviarem un enllaç per descarregar 3 articles de La Nadala, la publicació cultural de la Fundació Carulla, de forma gratuïta.

Felicita el Nadal amb la Nadala!

Tria la imatge de portada

Error No hem pogut processar la teva petició, torna-ho a intentar més tard.
S’ha enviat la teva felicitació!
Pots enviar felicitacions a més persones.

Envia una nova felicitació

La Nadala, molt més que una felicitació

La Nadala de la Fundació Carulla és una bona manera de felicitar les festes regalant cultura.

Fa més de 50 anys, Lluís Carulla i Maria Font van convertir la tradicional postal nadalenca en una publicació d’interès cultural per desitjar bones festes. Avui et convidem a fer el mateix, a regalar 3 articles de la Nadala 2023 i felicitar les festes d’una manera original.

100 ANYS DE L’EDITORIAL BARCINO

En aquesta edició especial, dediquem La Nadala a celebrar el centenari de l’Editorial Barcino i la seva tasca per la cultura, la llengua i els clàssics catalans. Amb articles de Jordi Llavina, Empar Moliner, Lola Badia, Miquel Barceló, Josep Vallverdú i Marius Serra, entre molts d’altres.

Cent anys compromesos amb el nostre patrimoni literari per difondre’l, reivindicar-lo i posar-lo a l’abast de tothom.

Vols La Nadala completa en paper?

Aconsegueix ara <“La Nadala 2023. 100 anys de l'Editorial Barcino” per només 10 € i te l'enviarem a casa.
Compra la nadala aquí