Felicita el Nadal regalant cultura!

Crea la teva felicitació virtual

Envia la teva felicitació de Nadal virtual

I regala 6 capítols de La Nadala 2021 de forma gratuïta

Tria una imatge nadalenca, escriu un missatge de felicitació i l’enviarem a qui tu vulguis, juntament amb un enllaç per descarregar 6 articles de La Nadala, la publicació cultural de la Fundació Carulla, de forma gratuïta.
Felicita el Nadal amb la Nadala!

Tria la imatge de portada

Error No hem pogut processar la teva petició, torna-ho a intentar més tard.
S’ha enviat la teva felicitació!
Pots enviar felicitacions a més persones.

Envia una nova felicitació

La Nadala, molt més que una felicitació

La Nadala de la Fundació Carulla és una molt bona manera de felicitar les festes regalant cultura.

Fa més de 50 anys, Lluís Carulla i Maria Font van convertir la tradicional postal nadalenca en una publicació d’interès cultural per desitjar bones festes. Avui et convidem a fer el mateix, a regalar 6 capítols de la Nadala 2021 i felicitar les festes d’una manera original.

LA CULTURA TRANSFORMA EL MÓN RURAL

Aquest any La Nadala analitza com la cultura i les arts estan transformant el món rural. I ho fa a través d’experiències, testimonis, il·lustracions i obres literàries, amb textos de Màrius Serra, Jordi Nopca o Josep Maria Ganyet, entre d’altres.

Vols La Nadala completa en paper?

Aconsegueix ara “La Nadala 2021. La cultura transforma el món rural”
per només 10€ i te l’enviarem a casa.
Compra la nadala aquí