La Nadala, 100 anys de l'Editorial Barcino
CARLES, MIREIA ET DESITJA BONES FESTES!
Estimat Carles,

Amb aquesta divertida postal virtual, et vull desitjar bon Nadal i feliç any nou, que vosaltres i els nens passeu unes bones festes i que el tió us cagui molts torrons.

Per alegrar-te les festes, m'agradaria fer-te un petit regal cultural que estic convençut que t'agradarà.

Aquí sota et comparteixo un enllaç per descarregar-te tres articles de ‘La Nadala’, una publicació cultural que enguany es dedica al centenari de l’Editorial Barcino, referent en la recuperació, la difusió i la promoció dels clàssics catalans. Perquè tenim una literatura de primer nivell que des del passat ens projecta al futur.

Molt bones festes,
Mireia
Tiritas
AQUEST NADAL, ET REGALO LA NADALA 2023!
Et convido a llegir 3 articles de La Nadala 2023, que enguany està dedicada a l’Editorial Barcino i la seva tasca per la cultura, la llengua i els clàssics catalans. Amb articles de Jordi Llavina, Empar Moliner, Lola Badia, Miquel Barceló, Josep Vallverdú i Marius Serra, entre d’altres.
DESCARREGA’LS AQUÍ

Ens podeu seguir la pista de més a prop a les nostres xarxes socials,

Twitter | Instagram | Facebook | Youtube

Copyright 2021 © Fundació Carulla | Via Augusta, 252-260, 5a planta. 08017 Barcelona | Telèfon: 932 090 948 |