Coneixement Mutare

Eines i recursos sobre cultura i transformació social

Compartim amb tu documents, publicacions o recursos que hem cocreat entre tots per inspirar-te i ajudar-te en el teu procés de transformació cultural i social. Es tracta d’un espai viu, on periòdicament anirem incorporant nous recursos que, de ben segur, t’ajudaran a desenvolupar projectes transformadors!

//// Càpsules de vídeo

Inspiracions Mutare

Ponències, experiències i càpsules inspiradores sobre com la cultura transforma i dona respostes als reptes actuals.

//// #Creativitat

Conferència d’Ángela Sátiro, educadora i facilitadora de la creativitat, sobre les claus de la creativitat a l’educació.

//// #Transformacióurbana

Ponència de Pilar Velilla, assessora de cultura de l’Ajuntament de Medellín (Colombia), que ens explica la transformació de la ciutat gràcies a la cultura.

//// #Arts, salut i benestar emocional
  • Conferència de Guillem d'Efak, coordinador de l’estratègia d’Arts en Salut i l’Institut Català de Salut.
  • Ponència de Tortell Poltrona, pallasso i fundador de Pallassos Sense Fronteres
  • Intervenció de Begoña Alberdi, soprano i actriu
  • "La comunicació sense paraules en els espais quotidians" - Clara i Lluís Manyós
//// #Arts i vulnerabilitat
  • Intervenció de Carles Nieto de Projecte Click de la Fundació Ires
  • "Musicals' Choir" - Cristina Colomer i Mouna Halhoul
  • "Material sensible" - Alice Monteil , Mireia Plans i Abel Parra Sorribas
  • "Diari del meu cos" - Inés Boza i Loli Navais
  • Intervenció de Neus Canalias, del projecte intergeneracional 'Tornar-te a veure'
  • "Ràdio Nikosia. Cures, vincles, política i participació" - Martín Correa-Urquiza i Marta Galego
//// Arts i educació
  • Intervenció de Pau Llonch, de Versembrant.
  • Intervenció de Marcela Otarola, de ConArte Internacional. Projecte Planters.
  • Intervenció de Maria Esther Fuertes i Albert Inglès, projecte Escoles Tandem.
  • 'Què implica cocrear un projecte cultural a l'escola?' - Ariadna Miquel i Xavier López
  • 'Posa en valor el teu projecte cultural i educatiu' - Sandra Costa (La Costa Comunicació) i Carmina Hereu (Fundació Carulla)
  • 'L'art transforma el cervell' - David Bueno, biòleg i expert en neuroeducació
  • 'Visió i projectes compartits' - Fanny Figueras, professora d'art i Ester Bonal, directora de Xamrà i d'EduArts
  • 'El valor de l'art', amb l'Àngels Margarit, ballarina, corèografa i directora del Mercat de les Flors i l’Enric Aragonès, professor de l’Escola de Música i Centre de les Arts de l’Hospitalet.
//// Publicacions