Beca Fotografia

//// Beques Gent del barri

4.000 € per crear una instal·lació fotogràfica

En col·laboració amb l’Associació de Veïns i Veïnes del ​​Poblenou.

La beca Gent del barri en la categoria Fotografia, busca desenvolupar una instal·lació fotogràfica per visibilitzar i posar en valor la diversitat i riquesa del teixit social del Poblenou.

La proposta guanyadora es crearà amb la col·laboració l’Associació de Veïnes i Veïns. El resultat serà una instal·lació fotogràfica amb els veïns i veïnes del barri de protagonistes, que s’exhibirà a la façana de l’edifici de la Fundació Carulla en el marc de la festa major del barri (del 9 al 18 de setembre de 2024).

//// Terminis

Convocatòria Oberta

Del 25 d’abril al 20 de maig

//// Candidatures

Qui s'hi pot presentar?

Fotògrafs amb residència a Catalunya i experiència en projectes similars.

Què oferim?

Una beca de 4.000 € per a la conceptualització i creació (fotografies) del projecte artístic.
• El disseny i la creació d’art de la instal·lació a càrrec d’un professional.
• La producció i el muntatge de la instal·lació a càrrec de la Fundació Carulla.
• Espai de treball a la seu de la Fundació Carulla.

Què et demanem?

Mitjançant el formulari, volem que ens expliquis:
• Quina és la teva trajectòria? I quins projectes similars que hagis duts a terme?
• La síntesi de la idea o proposta conceptual.
• Per què creus que la teva proposta és innovadora i creativa?
• De quina manera preveus implicar la ciutadania del Poblenou en eal projecte?
• Quina serà la teva metodologia de treball?
• De quina manera es podrà consultar digitalment el projecte?
//// Avaluació i exhibició

Com avaluarem?

La Fundació Photographic Social Vision i el dissenyador/director d’art avaluaran les candidatures i, conjuntament amb la Fundació Carulla, escolliran la proposta guanyadora. L’Associació de Veïnes i Veïns del Poblenou participarà en aquest procés.

Quan s'exhibirà la creació?

La instal·lació fotogràfica s'exhibirà durant la Festa Major del Poblenou, del 9 al 18 de setembre del 2024, a la façana de l'edifici de La Fundació Carulla.

Com s'abonarà la beca?

L’aportació de la Fundació Carulla es farà efectiva en dos pagaments: un 70% a l’inici del projecte, i un 30% a l’entrega de la memòria.
//// Informació i contacte

On ens pots trobar?

Si durant la convocatòria tens dubtes, ens podràs localitzar al correu electrònic beques@fundaciocarulla.cat

//// Notícies

/Mutare

Mutare Territori Terrassa: els superpoders dels joves i la cultura

Més informació
Spica, guanyador de la competició Catalunya Freestyle.
/Premi Lluís Carulla

El rap en català de Catalunya Freestyle fa història

Més informació
Gemma Carbó, directora del Museu Terra (esquerra) i Marta Esteve, directora general de la Fundació Carulla (dreta)