Beca Arts escèniques

//// Beques Gent del barri

5.000 € per crear i exhibir un espectacle escènic

En col·laboració amb el Festival Escena Poblenou

La beca Gent del barri en la categoria d’arts escèniques busca impulsar creacions de qualsevol discipina o hibridació de les arts escèniques, ideades per ser exhibides a l’exterior.

La temàtica o repte de la creació s’emmarcarà dins el concepte de sostenibilitat i emergència climàtica i ha proposta ha de comptar amb la participació del teixit social del barri en algun moment de la creació o exhibició.

L’exhibició formarà part de la programació del Festival Escena Poblenou, del 17 al 20 d’octubre de 2024, i s’exhibirà a la terrassa del nou equipament cultural de la Fundació Carulla.

//// Terminis

Convocatòria Oberta

Del 25 d’abril al 20 de maig

//// Candidatures

Qui s'hi pot presentar?

Artistes, companyies o col·lectius amb residència a Catalunya amb una experiència mínima de tres anys i que presentin una creació d'arts escèniques.

Com ha de ser la creació?

La creació pot ser de qualsevol disciplina de les arts escèniques i ha de tractar el tema de la sostenibilitat i l'emergència climàtica. A més, ha de comptar amb la participació del teixit social del barri.

Què oferim?

• Una beca de 5.000 € per a la conceptualització, creació, producció i exhibició del projecte artístic.
• Espai de treball i assaig a la seu de la Fundació Carulla del Poblenou segons les necessitats del projecte i la disponibilitat d’espais.

Què et demanem?

Mitjançant el formulari, volem que ens expliquis:
• La teva trajectòria i la del teu equip.
• Com és el teu projecte i la temàtica que tractarà.
• Quina serà la teva metodologia de treball i quins resultats n'esperes.
• Per què creus que la teva proposta és innovadora?
• Com faràs participar les persones del barri.
• Com t’imagines la posada en escena a l'espai exterior, concretament a la terrassa de l’edifici de la Fundació Carulla.
//// Avaluació i exhibició

Com avaluarem?

El Festival Escena Poblenou i la Fundació Carulla avaluaran les candidatures i escolliran la proposta guanyadora de forma conjunta.

Quan s'exhibirà la creació?

La creació artística s'exhibirà durant el Festival Escena Poblenou, del 17al 20 d'octubre del 2024, a la terrassa de l'edifici de la Fundació Carulla.

Com s'abonarà la beca?

L’aportació de la Fundació Carulla es farà efectiva en dos pagaments: un 70% a l’inici del projecte, i un 30% a l’entrega de la memòria.
//// Informació i contacte

On ens pots trobar?

Si durant la convocatòria tens dubtes, ens podràs localitzar al correu electrònic beques@fundaciocarulla.cat

//// Notícies

/Mutare

Mutare Territori Terrassa: els superpoders dels joves i la cultura

Més informació
Spica, guanyador de la competició Catalunya Freestyle.
/Premi Lluís Carulla

El rap en català de Catalunya Freestyle fa història

Més informació
Gemma Carbó, directora del Museu Terra (esquerra) i Marta Esteve, directora general de la Fundació Carulla (dreta)