La Nut és una influencer, però no una influencer com a qualsevol altre, és una influencer digital! El seu objectiu és afrontar la desconnexió entre joves i museus. Aquesta CGI (Computer Generated Influencer), està pensada per actuar com a mediadora entre cultura i joventut. La Nut vol apropar la cultura oferint continguts, discursos actuals i experiències a través d’un llenguatge i format atractius a través de les xarxes socials, esdevenint així, la referència a l’hora de consultar l’oferta cultural de casa nostra.
//// Descripció
La nova influencer digital que anima als joves a anar als museus
//// Presentació
//// El projecte
Repte a transformar
Més joventut als museus. Des de fa un temps, s’ha detectat una mancança molt evident: els joves no van als museus. La Nut pretén transformar aquesta falta de participació, a través d’uns discursos més propers i innovadors, que ajudin a la gent jove a apropar-se més a aquest sector cultural.
Llenguatge artístic
La Nut treballa a través de l’art digital, llenguatges audiovisuals i digitals, atès que es troba present a les xarxes socials i a esdeveniments digitals.
Metodología
L’equip de La Nut organitza accions disruptives que es porten a terme als museus. D’altra banda, fan servir les xarxes socials per comunicar-se amb els joves a través del personatge de La Nut, a qui utilitzen per donar recomanacions sobre activitats culturals i les últimes novetats sobre els museus.
Transformador/a
La Nut és un projecte impulsat per AdHoc Cultura, una organització que té com a objectiu apropar la cultura a la societat com a motor de millora social. Està liderat per un grup petit format per Pep Marés, director del projecte; Octavi González, cap de comunicació; Èrix Julià, artista digital; Sara Yelo, Laura Álvarez i Laia Estañol, com creadores de continguts.
//// Altres recursos