Premi Joan Triadú

//// Categoria extraordinària

El català com a eina de cohesió

1 premi de 3.000 €

Veure les bases

Amb motiu del centenari del naixement de Joan Triadú, l’any 2021, els Baldiri del curs 2020-2021 incorporen de forma extraordinària la categoria Premi Joan Triadú.

Dotat amb 3.000 €, serà un reconeixement especial a un centre educatiu, seleccionat pel jurat, que hagi excel·lit en l’ensenyament i l’ús del català com a llengua vehicular i de cohesió social.

D’aquesta manera, des de la Fundació Carulla volem recordar i homenatjar l’impulsor i president dels Premis Baldiri Reixac.

//// A tenir en compte

No es poden presentar candidatures a aquesta categoria. Serà el jurat qui seleccionarà directament el guanyador entre els centres educatius de Catalunya.

Teniu dubtes?

Si durant la convocatòria teniu dubtes sobre la vostra candidatura ens podreu localitzar a:

Correu electrònic: elsbaldiri@fundaciocarulla.cat

Telèfon i WhatsApp: 667 150 013