Coneixes el jurat d’Els Baldiri 2020-2021?

Nou docents que tenen moltes ganes de començar a deliberar!

Començat el segon trimestre encarem la recta final de la 43a convocatòria dels Premis Baldiri Reixac amb un clar objectiu: trobar, reconèixer i impulsar projectes artístics que transformin l’educació amb i des de la cultura. Per què? Doncs perquè des de la fundació som fermes defensores del poder curatiu de la cultura i els llenguatges artístics, i aquest any més que mai són el camí per fer front a les noves necessitats creades per la Covid-19 a les escoles i entre l’alumnat.

Les encarregades d’escollir els projectes guanyadors són nou professionals del món de l’educació i la cultura, que vetllaran per l’excel·lència de les propostes guardonades. Entre altres aspectes, valoraran la presencialitat de la cultura i les arts en els centres educatius; la solidesa de les aliances dels docents amb els artistes i/o les entitats culturals; l’ús de metodologies inspiradores i actives que posin l’alumat al centre de l’acció; així com la reflexió, adaptació i capacitat per donar una resposta creativa als reptes causats per la pandèmia.

Però qui són elles? Procedim a presentar-vos el jurat d’Els Baldiri 2020-2021!