La Cultura transforma l’educació. Vols saber com?

Descobreix-ho a l’interactiu que hem creat juntament amb el Diari Ara

“Les arts en el sistema educatiu tenen la capacitat de despertar consciències i formar infants lliures amb esperit crític per construir el món on volen viure”.

Així ho diuen Nicolau Brossa, president de la Fundació Carulla, i Marta Esteve, la seva directora. Des de la fundació creiem fermament que l’escola és l’espai de transformació cultural per excel·lència i per això li vam dedicar un epíleg d’interessants articles en la Nadala 2020. Ara, obrim l’oportunitat de seguir aprofundint en aquesta lectura en format digital amb l’interactiu que s’ha treballat amb el Diari Ara.

Els articles exploren mirades, respostes i recursos, en un any ple de reptes per a la comunitat educativa fruit de l’impacte de la pandèmia. Entre altres propostes, hi trobareu una xerrada apassionant entre la professora de filosofia Lali Bosch i el filòsof i exconseller d’Educació, Joan Manuel del Pozo.

També testimonis i exemples com el de Xavier López, director de l’Escola Octavio Paz o la professora Maria Paczkowki. En definitiva, per a fer possible la transformació a través de l’art i la cultura, calen bones estratègies pedagògiques i els articles que us proposem és un bon inici per fer-hi camí.

Visita l’interactiu i selecciona aquells articles que t’interessen per llegir-los en qualsevol moment.

Clica aquí: La cultura transforma l’educació (ara.cat)