Mónica Mar (El Ensamble TPB)

4x4, Veus en temps de pandèmia

//// Creacions a l'espai públic

4x4, Veus en temps de pandèmia

Repte: Vida i Covid

Nom de l’artista:

Mónica Mar (El Ensamble TPB)

Disciplina:

Arts escèniques

//// Què és "4x4, Veus en temps de pandèmia"?

“4×4, veus en temps de pandèmia” és un projecte que s’articula a través de quatre espectacles de Teatre Playback: una forma interactiva de teatre en la qual el públic explica les seves històries de vida i un grup d’actrius i un músic les representen escènicament al moment. Les quatre temàtiques abordades són la maternitat i/o paternitat en confinament, la migració i treball en temps de pandèmia, el sector sanitari en l’emergència i la gent gran front l’amenaça del virus. Temàtiques que tots hem viscut de manera més o menys directa en aquests darrers mesos i que, vistes en perspectiva, adquireixen més profunditat. El públic és convidat a reflexionar, dialogar i establir una relació d’empatia amb els altres.

1. 15 d'octubre del 2020

Firma del conveni
    Tret de sortida al nostre projecte! Gràcies a totes les integrants de la companyia El Ensamble TPB per tota la feina feta, som un gran equip.
  2. 16 de desembre del 2020

4x4 Històries de migracions a Terrassa
    Estrenem la primera de les obres del nostre projecte: 4x4 Històries de migracions. Al Teatre Principal de Terrassa.
  3. 23 de desembre del 2020

Històries de... Dones migrades
    La segona obra de 4x4 Històries de migracions arriba al Centre Cultural el Local, de Sant Pere de Ribes.
  4. Mirant el futur
    Ens vàrem proposar un repte ambiciós que hem hagut de reajustar a les condicions que ens hem anat trobant. Amb la mirada posada a l'estiu per tal de poder concretar les mostres a l'espai públic, ens trobem amb ànims per dir que acabarem el projecte enguany!