Premi Trajectòria

Convocatòria tancada

La vostra trajectòria mereix un reconeixement

El Premi Trajectòria premia el recorregut d’una entitat de lleure educatiu, ja sigui per la seva tradició i història, com pel seu impacte transformador a la societat.

//// Guardonat 2020

Associació La Rotllana

L’associació la Rotllana va constituir-se fa més de 30 anys, l’any 1989, com iniciativa d’un grup de monitores i monitors de l’esplai Chiribiripum de Badalona. Preocupats per la precarietat de les condicions socials del seu entorn i per l’absència de projectes d’educació en el lleure, van fundar l’Associació La Rotllana: una associació sense ànim de lucre amb la missió de contribuir al desenvolupament personal i social dels infants, adolescents i joves des de l’educació no formal.

L’associació, ubicada als barris de la Salut i Llefià, un entorn receptor d’onades migratòries constants, està compromesa amb el desenvolupament comunitari així com en projectes internacionals. Els seus principals àmbits d’actuació des de l’educació en el lleure són; la cultura, la cooperació internacional, l’esport i l’acció sociocomunitària, on les persones en són sempre el centre.

Què has de saber?

Dotació

S’atorgarà un premi de 4.000 € en reconeixement a la tasca realitzada.

Qui hi pot participar?

Agrupaments, centres d’esplai, cases de colònies i centres d’educació ambiental de totes les terres de parla catalana.
No es tindran en compte les candidatures de federacions i associacions d’entitats.

Com m'hi puc presentar?

Només cal que ompliu el formulari d’inscripció amb les dades de l’entitat i del projecte educatiu de lleure.
//// Premis d'Educació en el Lleure

Calendari de la convocatòria 2019 - 2020

1. Publicació de les bases i presentació de les candidatures

17 de febrer del 2020
  2. Finalització del període d'inscripció

20 d'abril del 2020
  3. Acte de lliurament

7 de juny del 2020

//// Notícies

Imatge promocional dels Premis Baldiri. Diversos objectes formen la lletra "B".
/Cultura i educació

Tornen Els Baldiri per impulsar el català a l’escola!

Més notícies