Premis d’Educació en el Lleure

Convocatòria oberta!
//// Premis d'Educació en el Lleure

Transformem des del lleure

Presenta-t’hi fins al 20 d’abril de 2020!

Consulta les bases

Esplais i caus, és l'hora de transformar!

L’educació en el lleure ens uneix i ens fa créixer a través de valors com la justícia, la igualtat, la cooperació i la cohesió social.

Amb els Premis d’Educació en el Lleure, reconeixem i impulsem la tasca d’esplais, caus, cases de colònies, casals i altres entitats infantils i juvenils que duen a terme projectes engrescadors de transformació social a través de l’experimentació i la relació amb l’entorn, en els quals les arts, la cultura i el joc sempre hi són presents.

Recorda, pots presentar-te fins al 20 d’abril de 2020!

Descarrega les bases completes

//// Guanyadors 2019

Qui és premi d'Educació en el Lleure?

Coneix els últims guanyadors del Premi d’Estímul, projectes que treballen per fer front als reptes socials d’infants i joves a través de l’educació en el lleure.

• Associació Juvenil Barnabitas

Una sèrie d’activitats dinàmiques educatives i reflexives al voltant als valors pro socials per potenciar l’autoestima, l’empatia i el respecte cap a les relacions interpersonals dels infants i a la cura de l’entorn.

• Esplai espurnes

Un projecte de patis vius de metodologia APS que posa en el centre la participació d’infants i joves en la construcció dels nous patis per a l’entitat. A través d’aquesta metodologia, construeixen un nou espai obert al barri, capaç de donar resposta a les necessitats lúdiques, educatives i de descoberta dels infants.

• Agrupament Escolta Trini Nova

Un espai d’educació al barri de la Trinitat Nova, en el qual a través del joc, les dinàmiques, els projectes d’aprenentatge i servei, els debats, els tallers, les sortides i els campaments, es potencia la participació i la vida social al barri.