Premis d’Educació en el Lleure

//// Premis d'Educació en el Lleure

Transformem des del lleure

//// Guardonats

Coneix els guanyadors dels Premis d'Educació en el Lleure 2020!

Esplais i caus, és l'hora de transformar!

L’educació en el lleure ens uneix i ens fa créixer a través de valors com la justícia, la igualtat, la cooperació i la cohesió social.

Amb els Premis d’Educació en el Lleure, reconeixem i impulsem la tasca d’esplais, caus, cases de colònies, casals i altres entitats infantils i juvenils que duen a terme projectes engrescadors de transformació social a través de l’experimentació i la relació amb l’entorn, en els quals les arts, la cultura i el joc sempre hi són presents.

Descarrega les bases completes

//// Jurat
  • Rafa Ruiz de Gauna

Especialitzat en el Tercer Sector, polítiques socials i lleure educatiu. Llicenciat en Ciències Biològiques per la Universitat de Barcelona. Ha realitzat el programa per al desenvolupament de la gestió (PMD) a ESADE. Diplomat en Pedagogia del Lleure i Animació Sociocultural. Ha estat membre de diferents entitats, amb responsabilitats en la Junta Directiva.

• Fabian Mohedano

Treballòleg, activista i polític. Ha realitzat el Màster de Mediació i gestió de conflictes en el treball a la UCA, Màster MBA-Executive a la UB, Llicenciatura en Ciències del Treball a la UB, Curs de Postgrau en Consultoria de Negocis i Diplomatura en Relacions Laborals a la UPF. Ha estat coordinador de programes de la Fundació Ferrer i Guàrdia i de la Fundació Autònoma Solidària. Fou President del Consell de la Joventut de Barcelona, en representació d’Acció Escolta de Catalunya, entitat que va presidir. Prèviament lidera la fusió de les dues entitats precedents: Germanor Escolta de Catalunya i Scouts de Catalunya.

• Àlex Fajardo

El seu recorregut a l’associacionisme educatiu de base va des les etapes com infant, jove, monitor i responsable pedagògic de l’esplai. La següent etapa va estar enfocada a tasques de representació i coordinació d’equips amb una perspectiva territorial, primer com a representant dels esplais del Baix Llobregat i més tard com a membre de l’equip de coordinació de tots els esplais que pertanyen a Esplais Catalans (Esplac). Des del passat mes de febrer forma part del secretariat del Consell Nacional de la Joventut de Catalunya i és el responsable de l’àmbit de les entitats educatives.

• Mireia Civís

Mestra i pedagoga, professora titular als estudis d’educació de la FPCEE Blanquerna i investigadora responsable en el grup de recerca PSITIC de la mateixa facultat. Amb experiència en l’àmbit educatiu escolar, social i del lleure.

• Edgar Iglesias

És Doctor en Pedagogia i llicenciat en antropologia social i cultural. En paral·lel, és professor associat al Departament de Pedagogia de la Universitat de Girona i membre de l’equip educatiu de l’Associació Educativa Integral del Raval.. Va ser Visiting Scholar a la Graduate School of Education de la Stanford University (EEUU) al 2015. Compta amb nombroses col·laboracions amb projectes educatius, institutcions, entitats i administracions educatives.

• Pere Soler Masó

Doctor en pedagogia i professor titular d’universitat al Departament de Pedagogia de la Universitat de Girona. La seva activitat docent i de recerca se centra en les polítiques de joventut, l’associacionisme i la participació infantil i juvenil, el desenvolupament comunitari, l’educació en el temps lliure i l’animació sociocultural.