Programa Connexions

//// Programa Connexions

Arts i cultura per transformar l'educació

Tercer webinar: L’art transforma el cervell! El valor de la creativitat en l’educació. Recupera la conferència de David Bueno al nostre canal de YouTube.

Connexions és el programa d’innovació educativa de la Fundació Carulla que impulsa projectes cocreats entre agents culturals i centres educatius. Acompanyem els participants oferint-los mentories, formació, eines i recursos durant un any per aconseguir que l’art i la cultura siguin presents de manera transversal en l’educació.

//// Webinars formació

Connecta't a les càpsules formatives del programa

Al llarg del curs 20/21 realitzarem 4 trobades. Segueis les formacions obertes a tota la comunitat educativa i cultural!
  • Què implica cocrear un projecte cultural a l'escola?

L’Ariadna Miquel, coordinadora de projectes al centre de creació El Graner, i en Xavier López, mestre i director de l’escola Octavio Paz, ens han descobert la importància de crear una visió compartida en projectes artístics per transformar l’educació, a partir dels seus casos reals.

RECUPERA EL WEBINAR AQUÍ
  • La comunicació també és part del projecte educatiu!

L’experta en comunicació Noemí Gallardo ens ofereix eines i estratègies per tenir en compte la comunicació en tot el desenvolupament dels projectes educatius i culturals.

RECUPERA EL WEBINAR AQUÍ
  • L'art transforma el cervell! El valor de la creativitat en l'educació

Amb el neurobiòleg David Bueno hem reflexionat, des de la mirada científica, sobre quin impacte tenen les arts i la creativitat en l’aprenentatge d’infants i joves.

• Formació 4: Transversalitat, replicabilitat i participació

Assegurar que la cultura i les arts siguin transversals i que el projecte es pugui replicar en altres contextos. Identificant quins són els agents més rellevants del territori i com podem millorar-ne la participació o involucrar-los.

Properament més informació

//// Guanyadors connexions

Descobreix els projectes del programa connexions

Aquestes son les 6 aliances culturals i educatives guanyadores del Baldiri Connexions 2020 que estan desenvolupant els seus projectes