Programa Connexions

//// Programa Connexions

Arts i cultura per transformar l'educació

Recupera la segona formació: La comunicació també és part del projecte educatiu!

Connexions és el programa d’innovació educativa de la Fundació Carulla que impulsa projectes cocreats entre agents culturals i centres educatius. Acompanyem els participants oferint-los mentories, formació, eines i recursos durant un any per aconseguir que l’art i la cultura siguin presents de manera transversal en l’educació.

//// Webinars formació

Connecta't a les càpsules formatives del programa

Al llarg del curs 20/21 realitzarem 4 trobades. Apunta’t a les formacions obertes a tota la comunitat educativa i cultural!
  • Formació 1: Què implica cocrear un projecte cultural a l'escola?

L’Ariadna Miquel, coordinadora de projectes al centre de creació El Graner, i en Xavier López, mestre i director de l’escola Octavio Paz, ens han descobert la importància de crear una visió compartida en projectes artístics per transformar l’educació, a partir dels seus casos reals.

RECUPERA EL WEBINAR AQUÍ
  • Formació 2: La comunicació també és part del projecte educatiu!

L’experta en comunicació Noemí Gallardo ens ofereix eines i estratègies per tenir en compte la comunicació en tot el desenvolupament dels projectes educatius i culturals.

RECUPERA EL WEBINAR AQUÍ
  • Formació 3: El valor de l’art en l’educació

Som conscients del potencial que tenen l’art i la cultura en l’educació? A partir d’exemples, reflexionarem sobre la importància del seu valor i ho incorporarem als projectes.

Properament més informació

• Formació 4: Transversalitat, replicabilitat i participació

Assegurar que la cultura i les arts siguin transversals i que el projecte es pugui replicar en altres contextos. Identificant quins són els agents més rellevants del territori i com podem millorar-ne la participació o involucrar-los.

Properament més informació

//// Guanyadors connexions

Descobreix els projectes del programa connexions

Aquestes son les 6 aliances culturals i educatives guanyadores del Baldiri Connexions 2020 que estan desenvolupant els seus projectes