Premi Baldiri Experiències

//// Baldiri Experiències

Arts i creativitat contra l'emergència emocional

20 premis de 500 € en material escolar

Inscripcions tancades!

Volem reconèixer les millors experiències d’aprenentatge dins i fora de l’aula que, a través dels llenguatges artístics i creatius, han donat resposta als reptes educatius sorgits durant la pandèmia. Experiències que han permès als infants fer front a les situacions que han viscut i aquelles que vindran, potenciant la creativitat, l’esperit crític i el diàleg.

Compartiu-les amb nosaltres i opteu a un dels 20 premis de 500 € destinats a material escolar i llibres d’Abacus Cooperativa.

Afanya’t, tens temps fins al dijous 11 de febrer!

Qui s’hi pot presentar?

Va dirigit a les escoles; zones escolars rurals (ZER); instituts; llars d’infants; centres de formació d’adults; escoles de música, d’art o d’arts escèniques, i escoles d’educació especial d’arreu dels territoris de parla catalana.

Busquem experiències que...

- responguin a una necessitat educativa detectada i lligada al context de la crisi sanitària actual,

- impulsin els llenguatges artístics i la creativitat per a la transformació social,

- vinculin l’escola amb el seu entorn o comunitat i situïn l’infant al centre de l’aprenentatge, i

- s’hagin implementat a l’aula i comptin amb resultats i evidències demostrables.

Com us hi podeu presentar?

És molt senzill, tan sols cal omplir el formulari en línia que trobareu al final d’aquesta pàgina. Per accedir-hi pitgeu el botó «Inscripció» i llestos. Ja ho teniu!

En què consisteix el premi?

En un val valorat en 500 € per a l’Abacus Cooperativa i que es destinarà a material escolar i llibres per al centre educatiu.

Teniu dubtes?

Si durant la convocatòria teniu dubtes sobre la vostra candidatura ens podreu localitzar a:

Correu electrònic: elsbaldiri@fundaciocarulla.cat

Telèfon i WhatsApp: 667 150 013

Horari d’atenció: de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h

El Baldiri que ens ha estat atorgat amb el projecte La Minerva Canta al Mar és un reconeixement a la tasca, artística i de país, que es promou a l'escola: contribuir des de la música i el vers, que l'ensenyament esdevingui impulsor i agent actiu de sensibilitat, cultura i art.
— Mercè Méndez, mestra de l’Escola La Minerva de Calella