Premi Baldiri Escola

Sou una escola Baldiri?

10 premis de 3.000 €

INSCRIPCIONS TANCADES

Sou un centre amb propostes transformadores, valentes i creatives, compromès amb els reptes socials i culturals actuals, que treballa i educa amb la cultura, la llengua i les arts com a eines de canvi, i voleu donar ales a un projecte educatiu innovador.

Us hi reconeixeu? Sou un escola Baldiri!

10 premis de 3.000 € per al vostre projecte educatiu!

//// Candidatures

Qui s’hi pot presentar?

Escoles, zones escolars rurals (ZER), instituts, centres de formació d’adults i escoles d’educació especial d’arreu dels territoris de parla catalana.

En l’actual convocatòria s’obren dues subcategories:

- Premi Baldiri Escola - Arts i Reptes Socials:
Projectes educatius que treballen per donar una resposta transformadora i inclusiva als reptes socials des de les arts i la cultura.

- Premi Baldiri Escola - Arts i Llengua:
Projectes educatius innovadors que promoguin l’ús social de la llengua catalana mitjançant respostes creatives i transformadores articulades des dels llenguatges artístics.

Què es valorarà?

- La concreció dels reptes a treballar: anàlis acurada de la situació del centre educatiu, i definició i concreció dels reptes als quals es vol donar resposta.

- L'organització i gestió educativa: Objectius clars i compartits, amb una visió d’educació a temps complet i un equip docent compromès que treballa de forma col·laborativa.

- La cocreació, cooperació i implicació amb la comunitat educativa i l'entorn, així com amb l'establiment d'aliances amb altres institucions.

- L’ús de metodologies inspiradores i actives d'aprenentatge que posin l'alumnat al centre de l'acció educativa.

- Entorn Covid-19: especialment en aquest context actual de pandèmia, es valorarà la reflexió, l’adaptació i la capacitat de donar una resposta educativa als reptes causats per la situació d’emergència sanitària.

Com us hi podeu presentar?

És molt senzill! Tan sols cal emplenar el formulari en línia que trobareu en aquesta pàgina (a partir del 17 de gener), a la categoria Premi Baldiri Escola i la subcategoria corresponent. Per accedir-hi, feu clic al botó «Inscripció» i llestos!

Veureu que al formulari també us demanem que adjunteu un vídeo de presentació.

En què consisteix el premi?

En una dotació econòmica de 3.000 € i un diploma digital del premi.
Ser mereixedores del Premi Escola Baldiri ens ha permès mostrar la riquesa de la vida en el nostre centre i ha reforçat el paper protagonista dels alumnes. La cultura i les arts són les arrels que ens fan ser persones amb criteris i valors, per això les tenim sempre presents en el nostre projecte escolar.
— Equip de mestres de l’escola Guerau de Jorba