Premi Baldiri Escola

Sou una escola Baldiri?

8 premis de 3.000 €

Inscriviu-vos-hi!

Sou un centre amb propostes transformadores, valentes i creatives, que treballeu des del present per preparar els infants i joves per a aquest futur incert. Esteu compromesos amb els reptes socials i culturals actuals abans i durant la pandèmia. Eduqueu amb il·lusió i esperit crític, i amb la cultura, la llengua i les arts com a eines de canvi.

Us hi reconeixeu? Sou un escola Baldiri!

8 premis de 3.000 € per al vostre projecte educatiu!

Qui s’hi pot presentar?

Escoles, zones escolars rurals (ZER); instituts; centres de formació d’adults; escoles de música, d’art o arts escèniques, i escoles d’educació especial d’arreu dels territoris de parla catalana.

Categories especials:
- Premi Escola Baldiri - País Valencià.
- Premi Escola Baldiri - Illes Balears.

Què es valorarà?

- La presència de les arts, la cultura i la llengua catalana en els projectes educatius.

- L’entorn Covid-19: la reflexió, l’adaptació i la capacitat per donar una resposta educativa als reptes causats per la pandèmia.

- La cocreació, cooperació i implicació amb la comunitat educativa i l'entorn, així com amb l'establiment d'aliances amb altres institucions.

- L’ús de metodologies inspiradores i actives d'aprenentatge que posin l'alumnat al centre de l'acció educativa.

Com us hi podeu presentar?

És molt senzill! Tan sols cal omplir el formulari en línia que trobareu al final d’aquesta pàgina. Per accedir-hi, pitgeu el botó «Inscripció» i llestos!

En què consisteix el premi?

En una dotació econòmica de 3.000 € i un diploma digital del premi.

Teniu dubtes?

Si durant la convocatòria teniu dubtes sobre la vostra candidatura ens podreu localitzar a:

Correu electrònic: elsbaldiri@fundaciocarulla.cat

Telèfon i WhatsApp: 667 150 013

Horari d’atenció: de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h

Ser mereixedores del Premi Escola Baldiri ens ha permès mostrar la riquesa de la vida en el nostre centre i ha reforçat el paper protagonista dels alumnes. La cultura i les arts són les arrels que ens fan ser persones amb criteris i valors, per això les tenim sempre presents en el nostre projecte escolar.
— Equip de mestres de l’escola Guerau de Jorba