1 premi de 3.000 €
Premi Baldiri a l’escola transformadora
//// Escola transformadora
Sou una escola Baldiri?
Sou un centre compromès amb l’educació? Teniu un equip que treballa amb il·lusió, esperit crític i imaginació? Esteu convençuts que la cultura, la llengua catalana i les arts són motors de canvi per fer front als reptes educatius i socials actuals? Eduqueu amb propostes transformadores, valentes i creatives?
Vosaltres sou una una escola Baldiri!
1 premi de 3.000 a l’escola més transformadora
//// Candidatures
Qui s’hi pot presentar?
Escoles, zones escolars rurals (ZER), instituts, instituts escola, centres de formació d’adults i escoles d’educació especial d’arreu dels territoris de parla catalana.
En què consisteix el premi?
En una dotació econòmica de 3.000 € i un diploma del premi.
Com us hi podeu presentar?
És molt senzill! Tan sols cal emplenar el formulari en línia que trobareu en aquesta pàgina, a la categoria Premi Baldiri a l'escola transformadora. Per accedir-hi, feu clic al botó «Inscripció» i llestos!
Veureu que al formulari també us demanem que adjunteu un vídeo de presentació.
Veureu que al formulari també us demanem que adjunteu un vídeo de presentació.
Què es valorarà?
• Ús del català com a eix vertebrador, present en tots els temps i espais d’aprenentatge.
• Presència transversal de la cultura i les arts en el projecte educatiu.
• Organització i gestió educativa, amb uns objectius clars i compartits i un equip docent compromès i col·laboratiu.
• Capacitació de l’equip docent i la planificació dels recursos.
• Ús de metodologies inspiradores i inclusives d’aprenentatge que posin l'alumnat al centre.
• Cocreació, cooperació i implicació amb la comunitat educativa i l’entorn.
• Disposició d’un sistema d’avaluació dels objectius del projecte.
• Presència transversal de la cultura i les arts en el projecte educatiu.
• Organització i gestió educativa, amb uns objectius clars i compartits i un equip docent compromès i col·laboratiu.
• Capacitació de l’equip docent i la planificació dels recursos.
• Ús de metodologies inspiradores i inclusives d’aprenentatge que posin l'alumnat al centre.
• Cocreació, cooperació i implicació amb la comunitat educativa i l’entorn.
• Disposició d’un sistema d’avaluació dels objectius del projecte.