Premi Baldiri Connexions

//// Baldiri Connexions

Escoles i artistes, un binomi transformador

10 premis de 4.000 €

Inscripcions tancades!

Quan els centres educatius i el sector cultural s’uneixen, sorgeixen idees genials i transformadores. Per a docents engrescats que potencieu l’esperit crític dels vostres alumnes i agents culturals que voleu col·laborar amb un centre educatiu i aportar la vostra expertesa artística: aquesta és la vostra oportunitat de treballar plegats!

Impulsem projectes col·laboratius que tinguin la cultura i les arts com a eix vertebrador, i que fomentin la capacitat de resiliència que necessiten els infants i joves per fer front a la pandèmia.

10 premis de 4.000 € per al vostre projecte i la participació en un programa d’acompanyament durant el curs 2021-2022.

Qui s’hi pot presentar?

La proposta pot ser presentada tant per un agent cultural com per un agent educatiu, sempre que vagin junts i que presentin una proposta compartida.

Busquem projectes que...

- Tinguin com a eix vertebrador la cultura, els llenguatges artístics i la llengua catalana.

- Estiguin construïts de manera col·laborativa i participativa.

- Busquin donar resposta a necessitats educatives concretes, especialment a aquelles provocades per la crisi sanitària de la Covid-19.

- Ho facin des de l’actitud de resiliència, adaptació i superació de situacions adverses per fer-se més forts i projectar-se cap al futur.

- Aportin canvis significatius i duradors en el temps.

- Siguin inèdits o comptin amb un màxim d’un curs acadèmic de trajectòria.

Com us hi podeu presentar?

La proposta s’entregarà omplint el formulari en línia que trobareu al final d’aquesta pàgina. Per accedir-hi pitgeu el botó «Inscripció» i llestos. Ben simple!

En què consisteix el premi?

En una dotació econòmica de 4.000 € i la participació en un programa d’acompanyament. A més, tots els projectes guanyadors de la categoria Connexions tindran l’oportunitat de participar en el mūtāre Educació del juny del 2022.

Teniu dubtes?

Si durant la convocatòria teniu dubtes sobre la vostra candidatura ens podreu localitzar a:

Correu electrònic: elsbaldiri@fundaciocarulla.cat

Telèfon i WhatsApp: 667 150 013

Horari d’atenció: de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h

Pensem que no hem de treballar tant per als centres educatius, sinó amb ells, i el projecte Onades de l’Escola Ferrer i Guàrdia ens ho permet. És un bon moment per a les aliances, la cocreació, les responsabilitats compartides i l’entusiasme contagiós.
— Albert Soler, coordinador de Roca Umbert, Fàbrica de les Arts de Granollers