SHOWAFFINITY

//// Finalista Projecte

Repte: Crear una plataforma transmèdia en el món del teatre català, que farà que la gent jove s’apropi més al teatre i hi afegeixi una etapa més: l’oportunitat de puntuar i opinar sobre les obres.

//// Descripció

Showaffinity vol ser un espai de trobada per als espectadors de teatre català, on aquests puguin puntuar i comentar espectacles, interactuar amb altres usuaris i rebre recomanacions en funció de les seves preferències. A més, també serà una eina per consultar l’àmplia oferta de la cartellera actual.

Com? Es farà a través d’un portal web, adaptat a mòbils i tauletes, on els usuaris podran crear el seu perfil per realitzar els serveis i les funcions que ofereix la plataforma.

El gran repte és dotar a les arts escèniques d'una plataforma que enriqueixi la seva experiència i la posi en context amb altres activitats culturals.
— Fèlix Colomer, Showaffinity
//// Qüestionari

Qui sou?

Som en Fèlix (director de cinema) i en Bernat (estudiant d’Humanitats de la UPF). Vam coincidir en el projecte Agitadors, del Teatre Lliure, amb l’objectiu de repensar la relació entre el públic jove i el teatre.

Què feu o què voleu fer?

Crear un portal web, amb el nom de Showaffinity. Aquesta web, i també aplicació, pretén generar comunitat entorn el fet teatral, no només generant informació detallada i actualitzada de la situació.

Què transformareu?

La relació entre el públic i el teatre, creant una comunitat i relacionant el públic entre si. El gran repte és dotar a les arts escèniques d’una plataforma que enriqueixi la seva experiència i la posi en context amb altres activitats culturals.