Premis Francesc Candel

//// Premis Francesc Candel

La cultura com a eina d'inclusió

Obrim convocatòria el 2 de març de 2020

Què són els premis Francesc Candel?

La cultura té el compromís social per naturalesa. És una gran eina per a la convivència i, quan es combina amb iniciatives d’acollida i integració de les persones, esdevé el millor reflex d’una societat oberta i cohesionada.

Des del 2004, els Premis Francesc Candel reconeixen i estimulen les entitats i institucions que treballen, des de la cultura i la llengua, la integració de les persones estrangeres immigrades a Catalunya, així com també d’altres col·lectius i persones que viuen en situació de vulnerabilitat.

Convocatòria oberta a partir del 2 de març de 2020

//// Guanyadors 2018

Qui és premi Francesc Candel?

Ser premi Francesc Candel és apostar decididament per la cultura, les arts i la llengua com a eixos per a la inclusió. Vols saber qui és Premi Francesc Candel? Descobreix els últims guanyadors.

• Els guanyadors dels Premis Francesc Candel parlant a l'escenari durant el lliurament.
    Vincles per la diversitat

Projecte de l’Institut Diversitas que promou el coneixement mutu i l’eliminació d’estereotips a través d’espais en què persones molt diverses realitzen activitats inspirades en disciplines artístiques.

Coneix el projecte
  • Guanyadors dels Premis Francesc Candel a l'escenari durant el dia del lliurament.
    Aprenem. Famílies en xarxa

Casa Àsia convida als nois/es a fer de mestres dels seus pares. És una forma de facilitar la integració de les persones adultes de diversos orígens a l’aprenentatge de la llengua i la cultura de la societat d’acollida.

La Troca

Una escola de formació ubicada al barri de Sants, amb vocació comunitària, on tots els participants formen part del procés formatiu per afavorir la inclusió i la cohesió social entre persones d’edat i orígens diversos.