Política de compra editorial

Compra de llibres i altres productes editorials

Responsable i titular: FUNDACIÓ CARULLA (des d’ara, FC)

Lloc web: https://fundaciocarulla.cat/

Domicili: Carrer dels Almogàvers, 214-218

Ciutat: Barcelona

Codi postal: 08018

Telèfon atenció a l’usuari: 932090948

Adreça electrònica de contacte: info@fundaciocarulla.cat

La FC és una entitat sense ànim de lucre que treballa per transformar les persones i la societat a través de la cultura i les arts, liderant, impulsant i connectant projectes culturals i educatius que donin resposta als reptes que planteja la societat.

L’activitat de la FC  gira entorn l’ecosistema de premis i programes d’impuls a projectes culturals transformadors i educatius com són el Premi Lluís Carulla, els Premis Baldiri Reixac i el Premi Francesc Candel i l’espai Mutare que connecta i posa en diàleg el sector cultural i artístic amb els diferents reptes socials.  Les  activitats que poden ser gratuïtes i en altres ocasions poden estar sotmeses al pagament d’una entrada per part de la persona interessada.

Ara, FC ofereix la possibilitat de prendre part a l’activitat Mutare Educació, que tindrà lloc els dies 3 de juliol a l’Edifici Pujades Campus BAU al carrer Pujades, 118 de Barcelona,  i els dies 4 i 5 de juliol a l’espai de la FC, al carrer d’Almogàvers, 214-218 de Barcelona, cursant prèviament la compra de les inscripcions a les persones que vulguin assistir-hi.

La present Política de Compra per a l’adquisició de les inscripcions a Mutare Educació és important per a vosaltres i afecta els vostres drets com a consumidors.

És necessari que llegiu la present Política de Compra que conté drets, però també inclou exclusions i limitacions de responsabilitat que heu de conèixer.

Podeu consultar sempre la Política de Compra des del botó Política de Compra que trobareu al lloc web https://fundaciocarulla.cat/mutare-formacio-2024/i fins i tot la podeu descarregar i imprimir-la.

Si teniu algun dubte o pregunta, us podeu posar en contacte amb la FC, a través d’un missatge de correu electrònic a info@fundaciocarulla.cat o bé al telèfon 932090948.

La present Política de Compra de FC descriu la relació contractual entre vosaltres i FC.

En compliment de la normativa aplicable, FC us informa:

La present Política de Compra comporta la regulació general de l’adquisició de les inscripcions (des d’ara, INSCRIPCIÓ) per assistir al MUTARE EDUCACIÓ organitzat per FC que tindrà lloc a la seva seu, els dies 3, 4 i 5 de juliol de 2024. L’adquisició de les inscripcions es pot fer a través de: https://fundaciocarulla.cat/mutare-formacio-2024/.

La present Política de Compra està subjecta a la normativa que regula la contractació electrònica, l’ordenació del comerç minorista, la contractació a distància, la defensa dels consumidors i usuaris, el tractament i protecció de dades personals, així com tota la seva normativa de desenvolupament.

Les INSCRIPCIONS podran ser sol·licitades a través de https://fundaciocarulla.cat/mutare-formacio-2024/ per qualsevol usuari que resideixi a Espanya o en un altre Estat membre de la Unió Europea o de l’Espai Econòmic Europeu, i també per aquells usuaris que resideixin en un estat que no pertanyi a la Unió Europea o a l’Espai Econòmic Europeu. En tots els supòsits serà d’aplicació la legislació espanyola.

Les INSCRIPCIONS són nominals.

La present Política de Compra és accessible en tot moment a https://fundaciocarulla.cat/mutare-formacio-2024/ i pot ser impresa i guardada per l’usuari. Tanmateix, FC recomana a l’usuari que consulti regularment la present Política de Compra abans de realitzar una nova adquisició, ja que la mateixa pot estar subjecta a canvis respecte de la darrera vegada que l’usuari hagi comprat.

La Política de Compra aplicable en cada adquisició serà la que estigui publicada a https://fundaciocarulla.cat/mutare-formacio-2024/ en el moment de realitzar la compra. Les modificacions no seran retroactives.

A menys que hi hagi una estipulació per escrit, la realització d’una compra per l’usuari comporta l’acceptació i l’adhesió per part de l’usuari a aquesta Política de Compra. Cap estipulació feta per l’usuari podrà diferir de les estipulacions incloses en la present Política de Compra si no ha estat prèviament acceptada per escrit per FC.

1.- Objecte del Contracte

El Contracte té per objecte regular la present Política de Compra de les INSCRIPCIONS a través del lloc web: https://fundaciocarulla.cat/mutare-formacio-2024/.

La  INSCRIPCIÓ té un preu que està sempre degudament indicat en el lloc web https://fundaciocarulla.cat  i en tot el procés de compra.

El valor final de la INSCRIPCIÓ que s’hagi adquirit serà també degudament indicat.

La visita al lloc web https://fundaciocarulla.cat no està subjecta a cap pagament.

2.- Parts del Contracte

D’una part, FUNDACIÓ CARULLA (des d’ara, FC), proveïda del CIF G08445942 amb domicili al carrer dels Almogàvers, 214-218, 08018 Barcelona, i de l’altre part, l’USUARI, les dades del qual seran introduïdes per ell mateix amb la finalitat de realitzar la compra de les INSCRIPCIONS, a través del formulari establert a dits efectes, són les que han estat designades per ell mateix per identificar-se.

Totes les dades facilitades per l’USUARI han estat directament introduïdes per ell mateix, per tant, recau sobre ell de manera directa i exclusivament, la responsabilitat, la veracitat, l’autenticitat i actualització de les mateixes.

3.- Obligacions de l’USUARI

En fer ús d’aquesta pàgina web i fer la compra, l’USUARI haurà de:

1. No dur a terme cap comanda falsa o fraudulenta. Si raonablement es pogués considerar que s’ha fet una comanda d’aquestes característiques, FC estarà autoritzada a anul·lar-la i informar a les autoritats pertinents.
  2. Facilitar les seves dades personals de forma veraç i exacta. Les dades ressaltades amb un asterisc (*) és obligatori facilitar-les per formalitzar el procés de compra.
  3. Ser major de divuit anys i tenir capacitat legal per subscriure contractes.

Si l’USUARI incompleix l’obligació de facilitar dades veraces, actualitzades i autèntiques, serà l’únic responsable que es derivi d’aquest incompliment i que com a conseqüència no es pugui formalitzar degudament l’adquisició de les INSCRIPCIONS.

4.- Condicions de Compra de la INSCRIPCIÓ

La present Política de Compra és d’aplicació a l’adquisició de la INSCRIPCIÓ que FC posa a disposició dels usuaris interessats a través del seu lloc web https://fundaciocarulla.cat.

La Política de Compra i les ofertes que eventualment poden portar-se a terme per FC sempre apareixeran esmentades en el lloc web https://fundaciocarulla.cat/mutare-formacio-2024/ i poden ser consultades, arxivades o impreses.

FC es reserva el dret de modificar en qualsevol moment la present Política de Compra, així com qualsevol altra condició, avís o alerta que sigui d’aplicació en el procés de compra.

FC podrà modificar la present Política de Compra notificant-ho als usuaris amb antelació suficient amb la finalitat de millorar l’experiència de compra. Amb la publicació de la Política de Compra que inclou l’actualització, s’entendrà que FC ha complert amb el deure de notificació.

En tot cas, abans de fer la compra, es podrà consultar la Política de Compra. FC es reserva el dret de modificar en qualsevol moment la presentació, configuració i localització del lloc web, així com els continguts i les condicions requerides per utilitzar el servei de compra.

El valor de la INSCRIPCIÓ s’indica per defecte en EUROS (€) i el seu import ja inclou l’IVA vigent en cada moment.

5.- Procés de compra

Per adquirir les INSCRIPCIONS, l’USUARI ha de trobar-se l’enllaç: h https://fundaciocarulla.cat/mutare-formacio-2024/. Aquí clicarà el botó FORMULARI INSCRIPCIÓ que el portarà a:  https://fundaciocarulla.cat/mutare-formacio-2024/formulari-mutare-formacio/. Allà, l’USUARI haurà d’emplenar el FORMULARI. Un cop completat, i abans de poder passar al pagament de la INSCRIPCIÓ, l’USUARI haurà de llegir i acceptar els documents que recullen: Política de Privacitat, Cessió de Drets d’Imatge i Política de Compra.

Un cop acceptats els anteriors documents amb la corresponent casella de selecció (caldran ser activades de forma expressa i personal per l’USUARI), l’USUARI haurà de clicar al botó ENVIAR, que el portarà directament a la passarel·la de pagament proveïda per Pay with Link.

Aquí ja s’haurà generat automàticament un document amb la informació del  preu de l’activitat i aquí l’USUARI haurà de completar el formulari amb les dades de la seva targeta de pagament. Si l’USUARI no volgués finalment fer la compra, pot cancel·lar el procés anant enrere.

En clicar al botó PAGAR, la transacció ja no es pot aturar i l’usuari estarà interactuant amb la  passarel·la de pagament i l’entitat bancària de la seva targeta.

L’usuari pot pagar mitjançant les targetes: VISA, MASTER CARD, AMERICAN EXPRESS i JCB, L’entitat bancària de FC és Caixabank, S.A.

Quan FC tingui confirmat el pagament per la nostra entitat bancària, a l’USUARI li apareixerà una pantalla de confirmació que la compra s’ha realitzat degudament. En aquesta pantalla també hi haurà un detall de la compra duta a terme, on l’informarà que la inscripció i el pagament s’ha realitzat correctament.

Addicionalment, l’USUARI rebrà correu electrònic a la bústia d’entrada de l’adreça de correu electrònic que hagi facilitat en el formulari  amb el detall de la seva compra. El dia de l’esdeveniment només caldrà que indiqui el seu nom i cognoms a les acreditacions de la formacióper accedir a les instal·lacions.

6.- Confirmació de la compra i lliurament de la INSCRIPCIÓ

Quan FC tingui confirmat el pagament per la nostra entitat bancària, es genera automàticament una pantalla de confirmació que l’operació de compra ha resultat possible. En aquesta pantalla hi trobarà els detalls de la seva compra. A la bústia del correu electrònic, l’USUARI rebrà un missatge de confirmació.

7.- Dades per al pagament

Cada mitjà de pagament disposa del seu propi sistema de verificació de dades quan s’efectuen els pagaments. FC només rep la conformitat o no de l’operació i en cas que rebi dades addicionals sobre la privacitat de l’usuari, aquestes seran tractades conformes l’establert en la Política de Privacitat.

Donat que el procediment de compra el realitza directament l’USUARI amb la passarel·la i l’entitat de la seva targeta bancària, FC queda totalment alliberada de les responsabilitats respecte de les conseqüències sorgides arran de suplantació de la titularitat de les targetes. Igualment, FC queda alliberada de responsabilitats dels usos que les entitats de pagament facin de les dades personals facilitades per l’USUARI. L’USUARI haurà de revisar les polítiques de privacitat de la passarel·la (informació bàsica i informació addicional) i les de les entitats de pagament.

8.- Documents justificatius

L’USUARI podrà descarregar-se els documents Política de Privacitat, Cessió de Drets d’Imatge i Política de Compra sempre que ho vulgui. També pot imprimir-se o descarregar-se la pantalla de confirmació de pagament correcte.

Qualsevol altre document que l’USUARI imprimeixi o es descarregui, però que no sigui emès per FC, no serà admès com a document justificatiu.

9.- Confirmació de la compra

El procés de compra quedarà completat correctament quan a l’USUARI se li obri una pantalla amb el missatge que la inscripció i el pagament s’ha dut a terme degudament i se li facilita el detall de la compra realitzada i les seves dades personals.

10.- Denegació de la compra

La compra podrà ser denegada degut a diversos motius: dades errònies, falta de comunicació amb l’entitat emissora de la seva targeta, pèrdua temporal de comunicació, entre altres. En aquests supòsits, s’activarà una pàgina indicant-li la impossibilitat de realitzar la compra i un número d’incidència amb la finalitat que l’usuari pugui realitzar les gestions pertinents.

En aquests supòsits, FC no intervé i són directament les entitats de pagament les que accepten o rebutgen la transacció.

11.- Normes relatives a la formació i validesa del Contracte

L’USUARI sap, entén i accepta que la informació que hi ha publicada al lloc web https://fundaciocarulla.cat i, en especial, la relativa a la compra de les INSCRIPCIONS, és suficient i és la que correspon per a l’exclusió d’error en la formació del consentiment. La present Política de Compra passarà a formar part del Contracte en el moment de l’acceptació per part de l’USUARI, manifestada quan emplena el formulari amb les seves dades personals i l’envia.

12.- Validesa del procés de compra com a prova d’acceptació

Totes dues parts declaren expressament que l’acceptació de l’oferta de compra de les INSCRIPCIONS de FC per part de l’USUARI es porta a terme a través del seguiment del procés de compra descrita en la present Política de Compra. El fet de complimentar telemàticament totes els passos descrits en la Condició 5a per al procés de compra de les INSCRIPCIONS, comporta l’acceptació íntegra i expressa de la present Política de Compra.

13.- Perfeccionament del Contracte

El Contracte quedarà perfeccionat des del mateix moment que l’usuari manifesti la seva conformitat amb la Política de Compra o, si s’escau, la publicada en el moment de fer la compra, mitjançant l’aportació de les dades sol·licitades del formulari de contractació i una vegada l’USUARI activi el pagament.

14.- Desistiment

L’USUARI ha d’assegurar-se fefaentment abans de tramitar la compra de l’exactitud i adequació de les dades introduïdes, ja que no és possible fer marxa enrere al procés de compra un cop activat o fet el pagament.

En cap cas, FC reintegrarà l’import de les INSCRIPCIONS a l’USUARI un cop hagi efectuat la compra. No és admès el dret a desistiment.

Quan l’import de la compra hagi estat carregat fraudulentament o indegudament, utilitzant un número de targeta de pagament, el titular de la mateixa podrà sol·licitar l’anul·lació a FC sempre que acrediti la presentació de denúncia per aquest fet davant d’un dels Cossos i Forces de Seguretat de l’Estat.

La devolució dels imports indeguts o carregats fraudulentament es realitzarà mitjançant reclamació per escrit, a la que s’hauran d’acompanyar els documents –denúncia- que acrediti la pèrdua o robatori de la targeta amb la qual s’ha fet el pagament.

15.- Comunicacions

Per qualsevol aclariment sobre la present Política de Compra o per realitzar qualsevol consulta, l’usuari pot:

(i) enviar un e-mail a: info@fundaciocarulla.cat

(ii) a través del telèfon: 932090948

16.- Duració i finalització

La prestació de serveis de la formalització de les INSCRIPCIONS té una durada limitada que fineix el 2 de juliol de 2024.

17.- Política de Privacitat

Pot consultar la nostra Política de Privacitat en aquest enllaç.

18.- Garantia

Així mateix, la formalització de les INSCRIPCIONS de FC es regeix en virtut del previst en la Llei 3/2014, de 27 de març, General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i el Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries.

També són d’aplicació la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic (LSSI) i el Reglament (UE) 679/2016 del Parlament i del Consell, de 27 d’abril de 2016 relatiu a  la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades (RGPD).

S’entén que els serveis de venda són conformes amb la comanda quan s’ajusten a la descripció feta per FC a través de la seva pàgina web i que són aptes per als usos que ordinàriament es destinen els serveis d’aquest tipus.

19.- Exoneració de responsabilitat

FC no és responsable dels errors o falta d’actualització en les dades personals de l’usuari facilitades per aquest mateix.

FC no és responsable de les conseqüències resultat d’un mal funcionament de l’adreça de correu de l’usuari o dels seus dispositius informàtics i mòbils.

FC no assumirà les despeses que hagin de realitzar-se en el supòsit que l’usuari hagi de repetir l’operació de compra a causa dels motius anteriors.

Les parts no incorreran en responsabilitat davant de qualsevol falta deguda a causa major. El compliment de les obligacions es demorarà fins el cessament de la causa de força major. Les causes de força major inclouran qualsevol acte, esdeveniment, falta d’exercici, omissió o accident que estigui fora del control raonable de FC.

20.- Entrada en vigor

La present Política de Compra entrarà en vigor des del mateix moment en que s’accepti de forma expressa abans d’executar el pagament de les INSCRIPCIONS.

21.- Reclamacions i queixes

Si l’usuari no està d’acord amb alguna de les actuacions de FC pot dirigir-se a l’entitat:

22.- Legislació i Fur

Aquesta Política es regeix per la normativa espanyola aplicable. En el supòsit que els desacords entre l’usuari i FC, no es poguessin resoldre de manera amistosa o segons algun dels procediment anteriors, totes dues parts acorden lliure i voluntàriament, amb renúncia expressa de qualsevol altre fur que els pogués correspondre’ls, a resoldre les desavinences, divergències o qüestions litigioses que es derivin d’aquesta Política de Compra davant dels Tribunals de la ciutat de Barcelona.

En conseqüència, la participació que es formalitza amb el formulari d’inscripció comporta, sense opció a oposar-se, el que suposaria no poder participar, la cessió a favor de FC de tots els vostres drets d’imatge, veu i/o nom per tal que FC pugui reproduir, fixar, distribuir, comunicar i posar a disposició del públic i transformar aquestes imatges, vídeos i/o arxius d’àudio on apareixen la vostra imatge, veu i/o nom en l’àmbit universal amb facultat de cessió a tercers, en qualsevol llengua i amb caràcter indefinit per informar sobre l’activitat, sense cap tipus de compensació econòmica i/o en espècie ni cap altre tipus de reconeixement ni per part de FC, ni dels seus cessionaris, ni llicenciataris ni successors. La inscripció és voluntària, tanmateix aquesta inscripció i participació en les activitats i esdeveniments estan associades de forma inseparable a la cessió de drets descrita.